فوتبال لیگ برتر

اظهارات جنجالی ویسی علیه داوران فوتبال/ کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه باید حرمت داوری حفظ شود، گفت: برخی از داوران به کنار زمین و مربیان نگاه می کنند و سوت می زنند در حالی که نباید اینگونه باشد.  عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر صنعت نفت آبادان در دیدار خانگی هفته نوزدهم رقابت های […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه باید حرمت داوری حفظ شود، گفت: برخی از داوران به کنار زمین و مربیان نگاه می کنند و سوت می زنند در حالی که نباید اینگونه باشد.

 عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر صنعت نفت آبادان در دیدار خانگی هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز بدون شرح بود و صنعت نفت بسیار بسته بازی کرد.

وی با بیان اینکه صنعت نفت با دفاع چند لایه در دیدار امروز حاضر شده بود، تصریح کرد: هدف صنعت نفت کسب یک امتیاز از دیدار امروز بود و فکر می کنم به آنچه که می خواست دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از آنجایی که صنعت نفت تمامی راه ها را بسته بود، در دیدار امروز ناچار بودیم از کناره ها حمله کنیم و در این زمینه نیز موفق نبودیم.
ویسی با قدردانی از هواداران سپاهان افزود: در دیدار امروز شانس یار نبود و با وجود اینکه موقعیت های گل بیشتری داشتیم ولی در نهایت این دیدار به تساوی رسید.
وی خاطرنشان کرد: از سال های گذشته که بازی های صنعت نفت را از جام تخت جمشید تاکنون دنبال کرده ام، هیچ گاه این تیم را تا این اندازه دفاعی ندیده بودم.
سرمربی سپاهان درباره داوری گفت: من درباره داوری صحبت نمی کنم؛ چون کمیته داوران می داند من درباره داوری اظهار نظر نمی کنم و هر داوری را بخواهد برای بازی انتخاب می کند و من هم اعتراضی نمی کنم.
ویسی به هواداران سپاهان قول داد تا این تیم در پایان فصل جزو تیم های بالای جدول باشد و افزود: کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست؛ تیم سپاهان در هفت هفته اخیر نباخته و باید در دیدار بعدی برابر پیکان نیز برنده شویم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره جذب بازیکنان جدید افزود: علی کریمی و فرشید باقری به سپاهان نخواهند آمد و این موضوع منتفی است؛ هرچند که نیاز به یک هافبک دفاعی داریم.