مدیر کل ورزش وجوانان استان:

اردبیل قطب‌ اسکی چمن کشور می‌شود

اردبیل- مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب های اسکی چمن کشور می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: مجمع سالیانه هیات اسکی استان اردبیل با حضور نظریان رئیس فدراسیون دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع هیات اسکی استان اردبیل در محل سالن جلسات ورزشگاه رضا زاده اردبیل برگزار شد.

 انوشیروانی در این جلسه با اشاره ظرفیت استان اردبیل در اسکی چمن، برف و رولر اسکی گفت: استان اردبیل با وجود شرایط آب و هوایی در هر 4 فصل می تواند میزبان مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی در اسکی باشد و ما هم به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای این رشته ورزشی در استان هستیم.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص استعداد یابی این رشته در استان اشاره کرد: با وجود کم بود زیر ساخت های سخت افزاری کارهای خوبی در این حوزه از طرف هیات انجام گرفته است که انتظار می رود و برای این موضوع هیات می تواند شرایط بهتری را فراهم کند.
او افزود: با بهره برداری پیست چمن فندوقلو استان اردبیل می تواند یکی از قطب های اسکی روی چمن در کشور باشد و همچنین میزبان مسابقات ملی و جهانی و میزبان برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد.
وی در خصوص آموزش مربیان و داوران و اینکه برنامه های هیات های ورزشی باید از انسجام برخوردار باشد، تصریح کرد: استان اردبیل با کمبود مربی و داور در این رشته مواجه هست که امیدواریم با کمک فدراسیون اسکی ، استان در این دو بخش هم توانمند شود.