جنگ پرستاره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا/ ایران یکی ازمدعیان اصلی قهرمانی است

به اعتقاد سرمربی تیم ملی والیبال ایران جنگ اصلی برای کسب قهرمانی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان میان تیم‌های پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن خواهد بود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

 

بهروز عطایی با اشاره به موفقیت‌های دوازده سال اخیر تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: در این سال‌ها تیم‌های باشگاهی ایرانی بیشترین موفقیت را در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا به دست آوده‌اند و در بیست‌‍ویک دوره گذشته، پانزده قهرمانی داشتند.

وی با بیان این که رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در بسیاری از دوره‌ها تحت اختیار تیم‌های ایرانی بوده است و ۲۲ مدال کسب کردند، گفت: امسال به دلیل میزبانی، دو تیم از ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و این تیم‌ها تلاش کرده‌اند که بیشترین توان خود را برای این مسابقات به کار بگیرند و با جذب ستاره ها و بازیگران خارجی مطرح جهان نیز برای دفاع از عنوان‌های ایران است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تیم‌های باشگاهی قدرتمند حاضر در این دوره از مسابقات، افزود: ژاپن با تیم قوی سانتوری که بازیکن خارجی دارد به این رقابت‌ها آمده و تیم چند ملیتی الریان قطر هم از تیم‌های قدرتمند است. حتی تیم تاراز قزاقستان هم تیمی قابل قبول است که توانست در روز اول قطر و در روز دوم اربیل را شکست دهد.

وی با بیان این‌که تیم‌های عراقی کم تجربه هستند، ادامه داد: جنگ اصلی برای مقام قهرمانی میان پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن خواهد بود. بازی‌های خوبی پیش رو داریم. امیدوارم این مسابقات خروجی خوبی برای والیبال ایران داشته باشد.

انتهای خبر