گل محمدی: درویش در اعلام مبلغ قراردادم اسیر جو مسموم شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش در زمان اعلام مبلغ قراردادم در منگنه قرار گرفت و اسیر جو و سوالات شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

یحیی گل‌محمدی  درباره افشا شدن مبلغ قراردادش از سوی درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت: بحث قرارداد‌ها شخصی است. درویش را در منگنه قرار دادند و او هم متاسفانه به دلیل صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقع انجام بدهد، اسیر  جو  مسموم و سوالات شد.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مبلغ قرارداد گل محمدی یک مقدار کمتر از ۴۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل است.

 هنوز تصمیمی برای جانشینی مطهری نگرفته ایم. سیدجلال حسینی هم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت جدیدی با او نداشتم.

حمید مطهری دستیار گل محمدی امروز به طور توافقی از باشگاه پرسپولیس جدا شد و قرار است هدایت تیم فوتبال  نساجی مازندران را برعهده بگیرد.

 شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت‌شان بود. از این اتفاق متاسف شدم، همچنین  در فضا مجازی و  رسانه‌ای عده‌ای شیطنت کرده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم و حق‌شان نبود که این گونه از جمع ما جدا شوند. در این ۲ سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود با یک شکل خوب  و فضای بهتری انجام می‌شد.

داوود فنایی مربی دروازه بانان، مظاهر رحیم پور مربی بدنساز و حمید مطهری دستیار اول گل محمدی بعد از انتقادات صورت گرفته از عملکردشان به طور توافقی از  تیم پرسپولیس جدا شدند. 

به طور حتم به فکر جذب مهاجم هستیم. ۲ مهاجم ایرانی و خارجی  می‌خواهیم و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل‌وانتقالات را هم خوب شروع کردیم و حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، گولسیانی و عرفان باقری را در فصل نقل و انتقالات  به خدمت گرفته است.

انتهای خبر