اسکی باز ایرانی، خود را بعد از انتشار عکس های جنجالی ناپدید کرد!

یکی از ملی پوشان اعزامی به رقابت های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان همراه سایر نمایندگان ایران به کشور بازنگشت تا بازگشتش در هاله ای از ابهام باشد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایپنا، رقابت های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان به میزبانی فنلاند در حال پیگیری است و  ستار صید تنها نماینده ایران است که موفق شد به مرحله دوم رقابتهای جهانی راه پیدا کند و هنوز به همراه میرهاشمی سرمربی تیم ملی در محل برگزاری مسابقات ماندنی شدند تا سایر نمایندگان به کشور بازگردند.

اما حاشیه جالب توجه این رقابت ها ناپدید شدن یک اسکی باز ایرانی است، علیرضا مقدید که پیش از این جایی در لیست اعزام های اسکی بازان به رقابت های برون مرزی نداشت امسال هر چند در رقابت های  قهرمانی جهان شرکت کرد اما همراه سایر نمایندگان ایران به کشور بازنگشت.

اسکی که پیش از این هم با داستان تکراری ناپدید شدن های یواشکی روبه رو شده بود ، مشخص نیست این بار هم با چالش پناهنده شدن جدیدی روبه رو شده است یا خیر؟

پشت پرده این اتفاق هم جالب توجه است و گویا همه جنجال ها از عکسی آغاز شد که مقدید بعد از حضور در فنلاند در صفحه شخصی اینستاگرامش گذاشت (مانند همان عس هایی که از مهدی رحمتی در فوتبال منتشر شده بود) و این عکس ها واکنش رئیس فدراسیون را در برداشت.

پس از آن مقدید  با انتشار پیام هایی که آن را منتسب به رئیس فدراسیون اسکی می داند مبنی براینکه سریعا عکس ها را پاک کنید، انگار آنها که شما را اعزام نکردند بهتر از ما عمل کرده بودند! موجی از ابهامات را نسبت به بازگشت خود به ایران به راه انداخت.

این که مقدید قصد بازگشت به ایران را خواهد داشت یا خیر هنوز مشخص نیست و وضعیت او در هاله ای از ابهام است.