صحبت های نسنجیده رئیس فدراسیونی که بهانه ورزشکار برای پناهندگی شد!

ورزشکار ایرانی برای برنگشتن به ایران، رئیس فدراسیون را مقصر می داند که با صحبت هایش وی را ناامید کرده است!

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایپنا؛ هر چند موضوع ناپدید شدن اسکی باز ایرانی در فنلاند رسانه ای شد و علیرضا مقدید در صدر خبرهای امروز قرار گرفت و کسی از احتمال پناهنده شدن وی حرفی نزد، اما نباید از این نکته مهم به راحتی عبور کرد که گاهی یک بی خردی و یک واکنش اشتباه به جای اینکه فردی را از باتلاق بیرون بکشد ، وی را بیشتر به سمت آن هول می دهد.

علیرضا مقدید که پیش از این و در زمان روسای قبلی فدراسیون اسکی در فهرست هیچ یک از اعزام ها جا نداشت، در رقابت های امسال اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان جزو فهرست ملی پوشان اعزامی قرار گرفت ، اینکه وی تا چه حد از ابتدا برای برنگشتن به ایران برنامه ریزی کرده بود اهمیت چندانی ندارد، موضوع مهم، بهانه ای است که مقدید برای در فنلاند ماندن آورده است یعنی صحبت های رئیس فدراسیون!

صحبت هایی که مقدید به افتخاری، رئیس فدراسیون نسبت داده است حتی اگر تنها از یک نصیحت پدرانه برای جلوگیری از حواشی نشات گرفته باشد بهانه بزرگی به مقدید داده است تا وی را مقصر جلوه دهد.

رئیس فدراسیون طبق ادعای مقدید به وی گفته بود که عکس هایی که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است مناسب نیست و آنها را سریع پاک کند، حتی هشدار داده بود که با این اقدامات آینده اش را خراب می کند!

این واکنش نسنجیده رئیس فدراسیون بود که مقدید با استناد به آن اعلام کرد: پس اگر آینده ام در ایران خراب شده بهتر است دیگر برنگردم!

هر چند این بار اولی نیست فدراسیون اسکی با این موضوع تکراری دست و پنجه نرم می کند و دفعه پیش هم جلوی پناهنده شدن اسکی باز ایرانی گرفته شد و مشخص نیست مقدید هم بعد از کمی شیطنت به ایران بازگردد یا نه اما مسئولان ورزشی ما باید این نکته مهم را بدانند که با سیاست و تدبیر بیشتری با ورزشکاران رفتار کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

متنی که مقدید به رئیس فدراسیون اسکی نسبت داده است را در ذیل مشاهده می کنید: