مصاحبه اختصاصی ایپنا؛

رئیس فدراسیون اسکی : مقدید ناپدید نشد است/ بعد دریافت پیام هایم به من گفت چشم!

رئیس فدراسیون اسکی گفت: مقدید ناپدید نشده است و در حال حاضر تمام تلاشمان را می کنیم که همراه تنها نماینده باقی مانده در مسابقات جهانی به کشور بازگردد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سید عبدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا ؛ در خصوص مقدید اسکی بازی که گفته می شد ناپدید شده است ، بیان کرد: نه مقدید ناپدید نشده است و  همه تلاشمان را می کنیم تا به همراه ستار صید تنها نماینده باقی مانده ایران در رقابت های جهانی اسکی صحرانوردی و سرمربی تیم که هنوز در فنلاند مانده اند به کشور بازگردد.

رئیس فدراسیون اسکی در پاسخ به این سوال که آیا متن پیام هایی که مقدید از زبان وی منتشر کرده بود، را ارسال کرده بود یا خیر، گفت: بله من 23 فوریه آن پیام ها را برایش ارسال کردم و گفتم عکس های نامتعارف را از صفحه اینستاگرام بردارد ، البته بعد از آن هم به من جواب داد و گفت چشم؛ اما حرف های من دلیل او برای ماندن در فنلاند نبود، چون مقدید سه روز بعد از صحبت های ما کمپ را ترک کرد.

وی درباره زمان دقیق جدا شدن مقدید از سایر نمایندگان اسکی ایران بیان کرد: مقدید قبل از اینکه سایر اسکی بازان ایران برای بازگشت به ایران به فرودگاه بروند، کمپ را ترک کرد و به کشور برنگشت.

افتخاری درخصوص عملکرد ستار صید در رقابت های جهانی اسکی صحرانوردی گفت : ستار خدارا شکر توانست بالا بیاید و امروز هم باید بازی کند امیدوار هستیم که بتواند نتیجه بگیرد .

رئیس فدراسیون اسکی در بخش دیگری از صحبت هایش به بازی های آسیایی زمستانی اسکی آلپاین که خود نیز در آنجا حضور داشت اشاره کرد و توضیح داد: در بازی های آسیایی بهترین های دنیا حضور داشتند و ما نیز با حسین ساوه شمشکی، محمد کیا دربندسری، فروغ عباسی و صدف ساوه شمشکی شرکت کردیم که حسین ساوه شمشکی تا رسیدن به مدال فقط یک ثانیه و 54 صدم ثانیه فاصله داشت.

وی درباره اینکه چرا نمایندگان اسکی ایران نتوانستند در بازی های آسیایی به مدال برسند، گفت: نمایندگان ما مدت زیادی از فضای قهرمانی دور بودند و دو سال در این رقابت ها غیبت داشتند، با وجود اینکه رقابت ها بسیار نزدیک بود اما برای موفقیت باید سطح اسکی را از 4 ماه به 8 ماه برسانیم یعنی اردوهای خارج از کشور برگزار کنیم و در اعزام های مختلف حضور داشته باشیم تا هم در رنکینگ بالاتر برویم هم به آمادگی مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/