به خاطر لیگ دسته دوم از جام حذفی کناره گیری کردیم

ایپنا آذربایجان غربی:صادق اسدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفتگو با سایت باشگاه اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری ارومیه از حضور در جام حذفی به علت حضور بهتر در بازیهای لیگ دسته دو کناره گیری کرد. وی افزود: لیگ دسته دو برای تیم فوتبال شهرداری ارومیه اهمیت زیادی دارد به همین علت و برای […]

ایپنا آذربایجان غربی:صادق اسدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفتگو با سایت باشگاه اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری ارومیه از حضور در جام حذفی به علت حضور بهتر در بازیهای لیگ دسته دو کناره گیری کرد.

وی افزود: لیگ دسته دو برای تیم فوتبال شهرداری ارومیه اهمیت زیادی دارد به همین علت و برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان به خاطر فشار بازیها این تیم ترجیح داد در یک عرصه رقابت کند.

اسدی گفت: تیم فوتبال شهرداری ارومیه به دلیل پاره ای از مسائل حاشیه ای تا کنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند که با حل شدن مشکلات تیم حتما بازیهای بهتری را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه ادامه داد: ارومیه هفته بعد در ارومیه در مقابل تیم بندرعباس صف آرایی می کند که امیدوارم با ارائه یک بازی خوب نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.