دعوت از 10 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار آذربایجان غربی به اردوهای تیم ملی

ایپنا آذربایجان غربی:کامل محمدزاده در این خصوص گفت: این کشتی گیران با درخشش در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که طی روزهای 8 و 9 مهر ماه جاری به میزبانی خوی برگزار شد، با نظر مساعد عباس حاج کناری مدیر تیم های ملی به اردوهای تیم ملی آزاد و فرنگی کشور فراخوانده شدند. وی اظهار کرد: […]

ایپنا آذربایجان غربی:کامل محمدزاده در این خصوص گفت: این کشتی گیران با درخشش در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که طی روزهای 8 و 9 مهر ماه جاری به میزبانی خوی برگزار شد، با نظر مساعد عباس حاج کناری مدیر تیم های ملی به اردوهای تیم ملی آزاد و فرنگی کشور فراخوانده شدند.
وی اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی ایران در رشته کشتی آزاد نیز برای نخستین بار نصیب استان آذربایجان غربی شده و آغاز راهی برای شناساندن ظرفیت های بالفعل کشتی استان در عرصه های ملی است.
محمدزاده بیان کرد: در وزن 50 و 84 کیلوگرم رشته فرنگی امین مرادخانی طلا و امیر کلوانی به ترتیب با کسب مدال های طلا و نقره کشوری به اردو دعوت شدند.
وی ادامه داد: همچنین در رشته کشتی آزاد که با حضور 76 کشتی گیر از 9 استان برگزار شد، مجتبی کوهی طلا، امیرحسین بابازاده طلا، علیرضا اشرفی طلا، علی آقازاده نقره، رضا صفری طلا، حبیب سلطان پور طلا و پوریا منصوری نقره رقابتها را بر گردن آویخته و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.
محمدزاده افزود: رضا قلی زاده آزاد کار شایسته استان نیز با وجود کسب نکردن مدال این دوره از رقابتها نیز به همراه 9 مدال آور استان به اردو دعوت شده است.
وی گفت: اردوی تیم های ملی فرنگی و آزاد کشور از اواخر مهر ماه جاری در تهران آغاز می شود.
محمدزاده اضافه کرد: برگزاری اردوی آمادگی استان در شهرستان شوط قبل از مسابقات قهرمانی جوانان کشور با حضور جلیل جهان شاهی در رشته آزاد و شهرام الیاسی در فرنگی(ملی پوشان سابق) منجر به کسب مقام قهرمانی برای آذربایجان غربی شد.
 تیم کشتی آزاد آذربایجان غربی عصر جمعه 9 مهرماه گذشته در سالن شهید چمران خوی کاپ قهرمانی ایران را بالای سر برد.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور به صورت همزمان روزهای 8 و 9 مهر ماه جاری در سه شهر خوی، رشت و سردرود برگزار شد.