شکوری: پرسپولیس با یک گل به هدفش رسید/ زارع تحت فشار از کوره در رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با یک گل برابر تیم ملوان توانستند به هدفشان برسند و به صدر جدول بازگردند.

ابراهیم شکوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: بازی در انزلی سخت است، اما پرسپولیس توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد و با یک گل به هدفش رسید و به صدر جدول بازگشت. 

شکوری درباره اینکه پرسپولیس برد اقتصادی به دست می‌آورد، گفت: فوتبال ما شرایط خاص خود را دارد و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و مربیان هم به فکر امتیاز جمع کردن هستند تا به هدف خود برسند و امتیازات اول فصل را بگیرند که پایان فصل به کارشان می‌آید.

او درباره اینکه پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود، گفت: به نظرم زود است از اکنون درباره قهرمانی حرف بزنیم. رقابت در صدر جدول به هم نزدیک است و امسال تیم‌ها سرمایه گذاری زیادی کردند و برای قهرمانی می‌جنگند. اکنون تیم‌ها می‌خواهند جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کنند و زمان می‌برد تا تیمی قهرمان لیگ شود.

شکوری درباره عملکرد تیم ملوان در این بازی گفت: ملوان تیم خوبی است و پژمان نوری و مازیار زارع به خوبی تیمداری می‌کنند و اگر از آن‌ها حمایت شود تیمشان شانس برای ماندن در لیگ برتر فوتبال را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حرکات مازیار زارع در بازی با پرسپولیس اظهار کرد: این حرکات در همه جای دنیا رخ می‌دهد و در فوتبال طبیعی است. مربیان با توجه به جایگاه تیمشان تحت فشار هستند و زارع هم تحت فشار بود که از کوره در رفت و چنین حرکاتی را انجام داد. زارع مربی جوانی است و به زمان نیاز دارد تا تیم ملوان را درست کند.

شکوری درباره ارزیابی اش از بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: رقابت‌ها در لیگ امسال نزدیک به هم است و تیم‌ها هزینه زیادی کردند و بردن حریفان سخت شده است. همچنین بازیکنان در سال جام جهانی تلاش می‌کنند که خودشان را نشان بدهند و این به جذابیت لیگ کمک می‌کند.