تاخیر در انتخاب مهره‌های تاثیرگذار اسکی

درحالی که فرصت کمی تا آغاز فصل اسکی جدید باقی مانده است فدراسیون این رشته زمستانی هنوز دبیر و نایب رئیس بانوان ندارد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، انتخابات فدراسیون اسکی ۶ مرداد برگزار شد و سید عبدی افتخاری موفق شد برای چهارسال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شود. اگرچه برخی […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

درحالی که فرصت کمی تا آغاز فصل اسکی جدید باقی مانده است فدراسیون این رشته زمستانی هنوز دبیر و نایب رئیس بانوان ندارد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، انتخابات فدراسیون اسکی ۶ مرداد برگزار شد و سید عبدی افتخاری موفق شد برای چهارسال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شود.

اگرچه برخی پیش از انتخابات از ائتلاف طیف منتسب به رئیس چند دهه فدراسیون اسکی با وی می گفتند افتخاری تا به امروز با وسواس زیادی هنوز گزینه های مدنظر خود برای دبیری و نایب رئیسی بانوان را انتخاب نکرده است. شاید وسواس او در انتخاب مهره های تاثیرگذار ناشی از سمتی است که وی مدتها در وزات ورزش و جوانان تجربه کرد، مدیر کلی دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان حالا افتخاری را در شرایط دشواری قرار داده است. او باید مهره هایی را در مهمترین و اجرایی ترین پست های فدراسیون بگمارد که هم حساسیت های ناشی از بومی بودن را کنترل کرده و هم متخصص و آشنا به امور باشند.

اگرچه افتخاری هنوز گزینه های مدنظر خود برای دبیری و نایب رئیسی بانوان را به وزارت ورزش و جوانان ارائه نکرده است اما بهرام ساوه شمشکی که در زمان سرپرستی سعادتمند به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد همچنان در این پست مشغول فعالیت است. عده ای همین حالا ساوه شمشکی را پرشانس ترین گزینه برای دبیری چهارسال آتی این فدراسیون می دانند هرچند او مخالفان زیادی هم دارد.

در بخش نایب رئیسی بانوان در حالی که فرصت کمی تا آغاز فصل جدید اسکی باقی مانده است کار رها شده و فدراسیون برای امور بانوان خود حتی بدون سرپرست باقی مانده است. البته طی سالیان اخیر فدراسیون اسکی هرگز در بخش بانوان برنامه مدونی نداشته است و بیشتر موفقیت های مقطعی نیز در بخش آقایان تجربه شد.

آنچه مسلم است وسواس افتخاری در انتخاب پست های مهم فدراسیون به نفع این رشته است. او نیز می توانست همچون سعارتمند یک شبه به خیلی ها پست بدهد اما فراموش نکنیم این تاخیر هم نباید خیلی طولانی شود. اسکی روزهای مهمی در پیش دارد.