محمدی: بازی دربی بهتر بود در حین مسابقات برگزار شود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلات زیاد لیگ برتر فوتبال بهتر بود بازی دربی در حین مسابقات برگزار می شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم ختم زنده یاد کریم باوی اظهار کرد: جا دارد به نوبه خودم به خانواده کریم باوی تسلیت عرض کنم. کریم باوی جزو اسطوره‌های جوانی ما در تیم ملی فوتبال و پرسپولیس  بود و متاسفم که اکنون در خدمت او نیستیم و خداوند  به خانواده اش صبر بدهد.  

محمدی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس  قرار است قسمتی از ورزشگاه شهید کاظمی را  در اختیار شهرداری برای استفاده از  پارکینگ قرار بدهد، گفت: نه چنین موضوعی را نشنیدم. ما طرحی برای آن قسمت پارکینگ داریم که در حال پیگیری هستیم و قرار است یک طرح ورزشی در آن قسمت از پارکینگ ایجاد شود و قطعا اطلاع رسانی می‌کنیم. ما با همکاری شهرداری ۱۹ کار‌هایی در آنجا انجام می‌دهیم.  

او درباره اینکه مهدی ترابی قرار است به لیگ بونان برود، گفت: این موضوع  در حد شایعه است.  

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره بازی دربی و اینکه پاداشی برای این بازی در نظر گرفتید، گفت: بازی‌های لیگ ۵۲، ۵۳ روز است که تعطیل بوده است و بازیکنان دور از مسابقات رسمی بودند. به نظرم دربی باید زمانی برگزار می‌شود که در حین مسابقات بود. البته بازیکنان با تمام جان و دل بازی می‌کنند و امیدواریم که نتیجه خوبی به دست آوریم.  

او درباره اینکه حضور تماشاگران در کیفیت این بازی تاثیرگذار است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر قانون اجازه بدهد ما هم خوشحال می‌شویم که هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه در دربی حضور داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.