داداش زاده: ون پارس یقه پرسپولیس را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سرخپوشان حریف اصفهانی خود در جام حذفی را دستکم نگرفته بودند و شانس با آنها یار نبود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بهزاد دادش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ون پارس در ضربات پنالتی اظهار کرد: تیم ون پارس یک تیم خوب و ریشه داری محسوب می شود که پله به پله بالا آمده است. این تیم سازمان یافته و با برنامه کار می کند و هدفش صعود در جام حذفی بود اما شانس با آنها در بازی با پرسپولیس یار بود و چند تا توپ سرخپوشان به تیرک خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان حریف اصفهانی خود را دستکم گرفته بودند، گفت: به نظرم پرسپولیس حریف خود را دستکم نگرفته بود. تیم ون پارس می دانست که اگر پرسپولیس به گل اول برسد سوار بر بازی می شود و به مشکل می خورد به همین خاطر از همان اول بازی عقب ننشست و توانست گل اول هم بزند. البته سرخپوشان توانستند گل های خورده را جبران کنند و مزد زحمات خود را بگیرند.

او ادامه داد: اگر پنالتی سرلک در دقایق پایانی گل می شد در آن صورت بازی به وقت های اضافی کشیده نمی شد. البته زیبایی فوتبال در همین است که نتیجه بازی از قبل مشخص نیست.

داداش زاده درباره مشکل پرسپولیس در گلزنی گفت: مهاجم ششدانگ در ایران نداریم و پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و باید خریدهای خود را از خارج انجام بدهد.

او درباره عملکرد  مهدی عبدی در این بازی گفت: کادر فنی پرسپولیس به عبدی فرصت بازی نداد واو روی نیمکت نشست و همین موضوع باعث شد که او تمرکز لازم را نداشته باشد و سخت است تا به شرایط آرمانی برگردد. البته باید دید عبدی مشکل تاکتیکی دارد یا به مسائل دیگر مربوط است.

داداش زاده درباره عملکرد عمری در این بازی گفت: او بازیکن جوان و آینده داری است و  خودش را به کادر فنی نشان داد. بازیکنان باید بدانند که نباید در پرسپولیس اشتباه کنند در غیر این صورت باید در نیمکت بنشینند و تمام می شوند و سخت است دوباره به ترکیب برگردند.

او  افزود:  تیم پرسپولیس می خواهد قهرمان جام حذفی شود و گل محمدی دوست دارد رکورد شکنی کند به همین علت برای این رقابتها برنامه ریزی کردند و حریقان خود را دستکم نمی گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان به سختی از حریف آسان خود عبور کردند، گفت: به هر حال جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم ون پارس یقه سرخپوشان را گرفت و هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این تیم بتواند  بازی را به ضربات پنالتی بکشاند اما این کار را انجام داد. 

او درباره عملکرد گوهری درون دروازه پرسپولیس بیان کرد: گوهری تجربه اش از بیرانوند کمتر است و در دریافت گل ها مقصر نبود. البته مهم برد پرسپولیس بود که این اتفاق افتاد و این تیم به مرحله بعد صعود کرد.