محمدی: برای قهرمانی در جام حذفی محکوم به برد برابر سپاهان هستیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای سپاهان قائل هستم اما برای قهرمانی در جام حذفی باید این تیم را شکست بدهیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان برابر سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: به نظرم بازی جذابی باشد. هر ۲ تیم جزو مدعیان در لیگ برتر و جام حذفی هستند و با این قرعه جذابیت های فوتبال بیشتر می شود. 

او ادامه داد: به طور طبیعی کوتاه ترین مسیر برلی قهرمانی در جام حذفی همین مسابقات است. ضمن احترامی که برای سپاهان قائل هستم ، غیر از این بازی برای قهرمانی محکوم به برد در تمام بازی ها هستیم. 

او درباره جذب پریرا مهاجم برزیلی گفت: نامش را نمی دانم. با جدابی لوکادیا و اتفاقی که افتاد کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کرده و در حال انجام کارهای جذب این بازیکن هستیم. 

محمدی درباره فسخ قرارداد سیامک نعمتی و اینکه مطالباتش بخشیده شود، گفت: این کار در حال انجام است. ظرف چند روز آینده مشخص می شود. 

او درباره اینکه شکایت از لوکادیا به کجا رسید،  گفت: بخش حقوقی و روابط بین الملل یکسری مستندات را آماده می کنند و به محض آماده شدن این کار هم آغاز می شود.