آشتیانی: تقابل با سپاهان در جام حذفی سخت است/ جذب یک مهاجم بلند قد برای پرسپولیس اولویت دارد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه سختی نصیب سرخپوشان در جام حذفی شده است و تیم سپاهان می خواهد در این رقابت ها قهرمان شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: به نظرم قرعه سختی به پرسپولیس خورده است. البته هر ۲ تیم در کورس قهرمانی هستند و بازی جذابی خواهد شد، اما این بازی برای سرخپوشان سخت است.

او ادامه داد: بحث جام حذفی جدا است. تیم پرسپولیس گزینه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است و سپاهان هم می‌خواهد شانس برای قهرمانی در جام حذفی  داشته باشد و از لحاظ روحی و روانی برای سپاهانی‌ها این بازی مهم است.

آشتیانی بیان کرد: تیم سپاهان در موقعیت سازی جزو تیم‌های موفق لیگ بوده و مدافعان چپ و راست این تیم در حمله شرکت می‌کنند. در آن طرف هم پرسپولیس خیلی سخت گل می‌خورد و خط دفاع خوبی دارد. به نظرم سرخپوشان می‌توانند از فضای پشت رضاییان و زکی پور برای گلزنی استفاده کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی حامد پاکدل و سیامک نعمتی گفت: به نظرم جدایی این ۲ بازیکن به نفعشان بود چرا که در پرسپولیس بازی‌های کمی به آن‌ها می‌رسد و گل محمدی هم از جدایی شان راضی بود. این اتفاق باعث می‌شود که لیست بازیکنان پرسپولیس خالی شود. تیم پرسپولیس یک عالمه وینگر و بازیکن در کناره‌ها دارد و این تیم مهاجم خارجی باید بگیرد.

آشتیانی درباره عملکرد ضعیف گلزنی مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس گفت: به نظرم مهم این است که پرسپولیس یک مهاجم قد بلند با کیفیت  بگیرد که در ارسال‌ها تاثیر داشته باشد. ارسال‌های سرخپوشان بلند نیست چرا که مهاجمان قد کوتاه هستند.

او درباره اینکه دیاباته مهاجم قد بلندی است، بیان کرد: دیاباته مشکل دارد و نمی‌تواند پرس کند. البته عیسی آل کثیر بازیکن حریف را پرس می‌کند، اما او به تازگی بهبود یافته است. دیاباته همیشه مصدوم بوده و به نظرم خرید خوبی برای پرسپولیس نبود. او در استقلال هم با ضربات سر گل نمی‌زند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازار نقل و انتقالات گفت: همیشه این بازار در دست دلالان است و آن‌ها قیمت بازیکنان را بالا می‌برند. البته برخی از مدیران هم با ایجنت‌ها هماهنگ هستند و این موضوع در دنیا مرسوم است. تیم یوونتوس بازیکن با قیمت واقعی نمی‌خرید و نمی‌فروخت و همین موضوع باعث شد که ۱۵ امتیاز از این تیم کسر شود. البته اروپایی‌ها قاطع هستند و می‌توانند  تخلفات را ثابت کنند، اما در اینجا به این صورت نیست.