برگزاری رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست هم‌اندیشی ستاد برگزاری رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان در محل فدراسیون اسکی برگزار شد و در آن اعضای این ستاد آخرین نقطه نظرات خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مسابقات ارائه شد. در این نشست احمد سعادت مند، […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست هم‌اندیشی ستاد برگزاری رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان در محل فدراسیون اسکی برگزار شد و در آن اعضای این ستاد آخرین نقطه نظرات خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مسابقات ارائه شد.
در این نشست احمد سعادت مند، علیداد ساوه‌شمشکی، باقر کلهر، بهرام ساوه‌شمشکی، علی‌عمران سولقانی، مومن تیر، بهروز کلهر، حمیدرضا تفته، حسین موسوی‌پور، علی نوروزی، میترا نوری، پژمان مزینانی، موسی ساوه‌شمشکی، قربانعلی سولقانی، عبدالرضا آژیر، حضور داشتند.
مباحث مربوط به شرایط برگزاری مسابقه و تامین نیازهای فنی، حضور تیم‌های خارجی در این رقابت‌ها و مسائل مربوط به اسکان و پذیرایی، حضور اسپانسر و فعالیت‌های مربوط به حوزه اطلاع‌رسانی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهانی از دوم تا هشتم مردادماه به میزبانی پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود.