استقلال ۳- مس کرمان ۲/ ساپینتو در باهنر به کورس قهرمانی بازگشت

استقلال امروز با کسب ۳ امتیاز در خانه مس کرمان، به کورس قهرمانی بازگشت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال استقلال امروز از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف مس کرمان رفته است.

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

نیمه اول 

نیمه اول با سوت داور آغاز شد.

۱۰: یک توپ مستقیم چسبیده به محوطه جریمه استقلال در حال فرود به زمین بود که خروج اشتباه علیرضا رضایی سبب شد توپ به بدن معین عباسیان بخورد و سپس جلوی پای او بیفتد تا با یک بغل پای آسان دروازه استقلال باز شود.

 ۱۹: فرار تماشایی مهدی قائدی از تکل بلند مدافع مس او را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه مس کرمان قرار داد و در حالیکه قصد داشت محمد محبی را در تیر دو صاحب موقعیت کند, اشتباه مدافع و گلر کرمانی‌ها باعث رقم خوردن گل تساوی در ورزشگاه باهنر کرمان شد و پاس قایدی پس از برخورد به پای میلاد خدایی مدافع مس وارد دروازه شد.

sepehr_media_17232180_400_300

 ۴۵: چرخش عباسیان و ضربه او به دروازه از داخل محوطه جریمه می‌رفت گل دوم مس را در شلوغی جلوی دروازه استقلال ثبت کند.

 ۱+۴۵: ارسال قایدی برای محبی و ضربه سر این بازیکن فرصت بسیار خوبی برای گل دوم استقلال ساخت که ضربه مهاجم بوشهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم با سوت داور آغاز شد. 

۶۱: ارسال مهدی قایدی با واکنش شهدادنژاد به کرنر رفت. روی همین کرنر استقلالی‌ها یک موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند تا همچنان تیم برتر میدان در نیمه دوم باشند.

۷۰: استقلال که در نیمه دوم عملکرد بهتری از میزبان خود داشت٫ سرانجام در دقیقه ۷۰ روی کار انفرادی تماشایی رضاوند و پاسی که این هافبک برای سلمان جعفری مهیا کرد با گل رسید. سلمانی پس از کنترل توپ با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه مس زد.

۷۳: مهدی قایدی گل سوم استقلال را زد.

۹۰+۷: عارف رستمی موفق شد گل دوم مس را به ثمر برساند.

sepehr_media_17232180_400_300

این دیدار در نهایت با برتری استقلال مقابل مس کرمان به پایان رسید و شاگردان ساپینتو با ۳۳ امتیاز در تعقیب پرسپولیس و سپاهان ۳۶ امتیازی هستن‌د.