جام جهانی 2018/ لهستان به روسیه رسید ، دانمارک به پلی آف

با شروع هفته دهم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی لهستان توانست با شکست مونته نگرو به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند و تیم دانمارک هم هم موفق شد تیم رومانی را شکست دهد و جواز حضور در مرحله پلی آف جام جهانی 2018 روسیه را کسب کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

پس از اتمام مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در گروه E تکلیف تیم های صعود کننده به جام جهانی و پلی آف جام جهانی مشخص شد.

تیم های ملی لهستان و مونته نگرو به مصاف هم رفتند که تیم لهستان موفق شد با پیروزی در این دیدار به صورت مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند. گلهای این دیدار را کریزتسوف(6) گروزیسکی (15) لواندوسکی (85) استوکویچ (87) گل به خودی برا لهستان به ثمر رساندند و موگوسا (78) و توماسویچ (83) برای مونته نگرو گلزنی کردند.لهستان با این پیروزی به صورت مستقیم به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد.

در دیگر بازی این گروه که از حساسیت بیشتری بر خوردار بود تیم های ملی دانمارک و رومانی در نبردی که خیلی برای دانمارکی ها مهم بود به مصاف هم رفتند که در پایان این دو تیم به نتیجه 1 بر 1 دست یافتند که این نتیجه توام با حضور تیم ملی دانمارک در مرحله پلی آف جام جهانی 2018 روسیه همراه بود. در این دیدار ابتدا اریکسن در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی برای دانمارک گلزنی کرد و دئاک در دقیقه 88 برای رومانی گل مساوی را به ثمر رساند.

در بازی دیگر این گروه تیم های قزاقستان و ارمنستان که از پیش حذف شده بودند به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت.