ایتالیا از رسیدن به جام جهانی بازماند

ایتالیا با توقف مقابل سوئد از رسیدن به جام جهانی باز ماند.

image_pdfimage_printچاپ خبر
به گزارش خبرگزاری ایپنا تیم ملی ایتالیا دیدار برگشت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل سوئد  را در ورزشگاه سن سیرو برگزار کرد . شاگردان ونتورا در این دیدار علی رغم حملات زیادی که روی دروازه حریف ترتیب دادند به نتیجه بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرند و به دلیل شکست یک بر صفر دیدار رفت، از رسیدن به جام جهانی بازماندند.
 گزارش لحظه به لحظه این دیدار :
دقیقه 90: ضربه سر بارزالی به دست مدافع سوئد خورد و  و داور باز هم پنالتی اعلام نمی کند.
دقیقه 86: سانتر به روی دروازه را ایموبیله با ضربه سر برای الشعراوی کاشت، که ضربه سنگین الشعراوی را اولسن به شکل فوق العاده ای برگشت داد.
دقیقه 82: سانتر به روی دروازه و ضربه سر خطرناک پارولو که اولسن با واکنش مناسب خود برگشت داد.
دقیقه 76: نفوذ کیه لینی از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه، با شوت فلورنزی همراه می شود اما توپ از بالای دروازه سوئد به بیرون می رود.
دقیقه 73: ضربه راه دور جورجینیو را اولسن به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 65:ارسال فلورنزی بعد از برخورد به مدافع حریف، کمانه کرد به تیر برخورد کرد و در نهایت با دخالت دروازه بان، به کرنر رفت.
دقیقه 63: سانتر رو به جلو  بلوتی  را ایموبیله در شرایط نامتعادل به سمت دروازه سوئد زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57: دفع ناقص مدافعان سوئد توپ را به کیه لینی رساند که شوت مدافع جلوکشیده ایتالیا به راحتی در دستان دروازه بان قرار گرفت.
دقیقه 53: ارسال درامیان به روی دروازه با ضربه فوق العاده . آکروباتیک فلورنزی به شکل خطرناکی از کنار دروازه اولسن به بیرون رفت.
دقیقه 47: برخورد دارمیان و لوستیگ را داور باز هم پنالتی تشخیص نمی دهد.
دقیقه 44: حرکت دیدنی فلورنزی از سمت چپ و ضربه این بازیکن از زاویه بسته  که با واکنش اولسن همراه شد.
دقیقه 42:حرکت ترکیبی بزیکنان ایتالیا و پاس در عرض ایموبیله با تکل مدافع سوئد همراه شد تا این موقعیت هم از ایتالیا گرفته شود.
دقیقه 39: ایموبیله در موقعیت تک به تک با اولسن ضربه اش را زد که توپ آرام این بازیکن را مدافعان سوئد در آستانه ورود به دروازه برگشت دادند.
دقیقه 29: ضربه بازیکن سوئد به دست های بارزالی برخورد کرد اما متیو لاهوز، داور اسپانیایی در این صحنه هم اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 26: حرکت جورجینیو از سمت چپ و پاس در عرض این بازیکن پس از عبور از مدافعان سوئد به کاندروا رسید و ضربه سنگین او به شکل خطرناکی از  بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه23:شوت زمینی کلاسن را بوفون به راحتی مهار کرد.
دقیقه 16: پاس در عمق جورجینیو برای ایموبیله فرستاده شد که ضربه این بازیکن با برخورد به کناره دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 08: مارکو پارولو در محوطه جریمه سوئد سرنگون شد، اما داور بازی در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت تا اعتراض بازیکنان ایتالیا را به همراه داشته باشد.
دقیقه 05: ارسال  از جناح چپ پشت محوطه جریمه به فلورنزی رسید که ضربه سرضرب این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
از ساعت 23:15  بازی با سوت متیو لاهوز، داور اسپانیایی توسط بازیکنان ایتالیا آغاز شد.
22:32 / نمایی از رختکن تیم ملی ایتالیا پیش از آغاز دیدار
22:19 /  بوفون- بارزالی- کیه لینی- بونوچی- کاندورا- پارولو- جورجینیو- فلورنزی- دارمیان- ایموبیله- گابیادینی هم یازده مرد ونتورا در این بازی را تشکیل می دهند.
22:10 / ترکیب تیم ملی سوئد اعلام شد و براین اساس  اولسن- لوستیگ- لیندلوف- گرانویست- آگوستینسون- کلاسن- یوهانسن- لارسن- فورسبرگ- تایوونن- برگ برای سوئد از ابتدا به می روند.
21:55 / تیم ملی ایتالیا امشب در چوزپه مه آتزا پذیرای سوئد است؛ جایی که هیچگاه شکست نخورده است.
21:15 / ورود هوادران دو تیم به استادیو سن سیرو، آن ها امیدوار هستند شبی رویایی را در این ورزشگاه سپری کنند.