برگزاری مسابقات منطقه ۱۰ کشتی

تیم های برتر منطقه های مختلف پس از برتری، سهمیه حضور در المپیاد کشوری سال آینده را کسب می کنند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان :
دکترهوشمند معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی منطقه ده کشوری اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان منطقه ده کشوری وزارت علوم تعریف شده که ما سالانه باید مسابقات این منطقه را در ۱۵ رشته برای پسران و ۱۲ رشته برای دختران برگزار کنیم، برندگان این مسابقات جهت حضور در مسابقات المپیاد کشوری سهیمه کسب می کنند.

دکتر سید حسین مرعشیان نیز در ادامه به خبرنگار ایپنا گفت: مسابقات کشتی منطقه ده، امروز( سی ام آذرماه) برگزار شد که تیم های برتر این دوره از مسابقات سهمیه حضور در المپیاد کشوری سال آینده را کسب نمودند .

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: مسابقات از لحاظ کیفی در سطح مطلوبی برگزارشد، دانشگاه پیام نور تیمی آورده بود که کشتی گیران آن در سطح لیگ برتر کشتی می گیرند بقیه تیم ها هم کشتی گیرهای خوبی با خود آورده بودند، امیدوارم در نهایت با کشتی های خوبی که شد نفرات شایسته ای سهمیه حضور را پیدا کرده باشند.
وی در پایان گفت: امروز مسابقات کشتی را برگزار کردیم، رشته های دیگر را در ماههای بمن و اسفند سال جاری برگزار خواهیم کرد و در نهایت تیم های برتر رشته های مختلف سهمیه حضور در مسابقات کشوری که سال ۹۷ در شیراز برگزار می شود را کسب می کنند.