داوری: به دنبال افزایش سهمیه دوومیدانی در هانگژو هستیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده برای ما در هانگژو بسیار کم است و در حال تلاشیم تا آن را افزایش دهیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی  در باره آخرین شرایط سهمیه‌های دوومیدانی برای بازی‌های آسیایی اظهار کرد : همه چیز در دوومیدانی خیلی مساعد است جز زمان کوتاهی که برای مشخص شدن سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی برای ما تعیین شده است و همین مقداری کار ما را سخت می‌کند. فکر می‌کردیم حضور در قهرمانی آسیا و همچنین قهرمانی کشور برای ما یک گزینه باشند اما این اتفاق رخ نداد. 

او با اشاره به اینکه به دنبال افزایش سهمیه‌ها برای دوومیدانی در هانگژو هستند، گفت: یکی دیگر از مشکلات ما مشخص نبودن تعداد سهمیه‌ها برای هانگژو است که سهمیه در نظر گرفته شده برای ما بسیار کم است و در حال تلاشیم تا آن را افزایش دهیم. دوومیدانی رشته‌ای نیست که با نفرات کم در آن شرکت کرد البته مسئولان به رشته ما به چشم سهمیه‌های کیفی نگاه می‌کنند اما خود ما این طور نمی‌توانیم به آن فکر کنیم. ما یک پیشنهادی داده‌ایم و منتظریم تا مسئولان جواب نهایی را به ما بدهند. در تلاشیم و کنار آن هم باید زحمتی متقبل شویم تا برای افزایش سهمیه‌ها به یک نتیجه برسیم.هفته آینده برای بازی‌های آسیایی یک مسابقه رکوردگیری تعیین کرده‌ایم تا در آنجا ورزشکاران اعزامی به هانگژو را مشخص کنیم. 

 سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره بازگشت حدادی به ایران گفت: احسان اردوی یک ماهه‌ای در آمریکا برگزار کرد و پس از آن هم به ایران بازگشت. البته قرار هم نبود مسابقه‌ای بدهد زیرا اصلا بحث رقابت در میان نبود. ما خودمان به او گفتیم اگر شرایط حضور در مسابقه‌ای را پیدا کرد در آنجا خودش را محک بزند هر چند خودش در برنامه‌هایی که تعیین کرده در آن مسابقه‌ای فعلا تدارک دیده نشده است. فعلا باید به اردوهایش ادامه دهد تا زمانی که شرایط آمادگی‌اش به یک فرم خوب برسد در آن شرکت کند.