مظفری زاده: اکثر نفرات مدنظر سرمربی تراکتور جذب شدند/می خواهیم جام قهرمانی را به مردم تبریز هدیه بدهیم

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: تقریبا اکثر نفراتی که مدنظر باشگاه و سرمربی بود جذب شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سعید مظفری زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره  محل اردوی سرخپوشان تبریزی در ترکیه اظهار کرد: کمپی در بیرون از استانبول هست که کمپ بسیار خوبی است و فردا به آنجا عازم می‌شویم. به هر حال تیم‌های بزرگ  دنیا  در رشته‌های مختلف در آنجا اردو داشتند و ما هم اردوی ۲ هفته‌ای در آنجا خواهیم داشت و نفرات قدیم و جدیدی که در چند روز آینده جذب می‌کنیم به اردو ملحق می‌شوند و سعی می‌کنیم اردوی آماده سازی  پیش فصل  خوبی داشته باشیم.  

او درباره اینکه در اردوی استانبول بازی دوستانه هم خواهید داشت، گفت: بله، ۳ بازی تدارکاتی داریم که در حدفاصل اردویی که داریم این ۳ بازی هم انجام می‌دهیم. من  لیست بازی‌ها را ندیدم، چون چند روز است که به باشگاه اضافه شدم، اما می‌دانم که ۲ تیم ترکیه‌ای و یکی تیم دیگر هم هستند که قرار است با آن‌ها دیدار دوستانه در ترکیه برگزار کنیم.  

مظفری زاده درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بیان کرد: تاکنون نقل و انتقالات خوب پیش رفته است. براساس لیستی که خمز داده بود و نیازی که تیم داشت کمیته نقل و انتقالات ما بسیار فعال و پیگیر بودند و تقریبا اکثر نفراتی که مدنظر باشگاه و سرمربی بود جذب شدند و ۲، ۳ بازیکن دیگر هم هستند که هنوز باید کارهایشان انجام شود و اگر نهایی شوند به تیم ما اضافه می‌شوند.  

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه باشگاه از کاوه رضایی شکایت کرده است، گفت: من خبر ندارم، چون در چارت باشگاه تراکتور هر واحد کار خود را انجام می‌دهد و مسائل حقوقی را بخش حقوقی  باشگاه جوابگو است.  

او درباره اینکه باشگاه تراکتور قصد جذب بازیکن خارجی هم دارد، گفت: بله، بازیکن خارجی هم مدنظرمان است و در حال مذاکره هستیم و ان شا الله اگر نهایی شود از طریق باشگاه اعلام می‌شود.  

مظفری زاده درباره اینکه ایسکو بازیکن سابق رئال مادرید مدنظر باشگاه تراکتور بوده است، گفت: به هر حال گزینه‌های مختلفی طبق لیست سرمربی تیم مدنظرمان هستند. به هر حال مذاکره در حال انجام شدن است و ان شا الله بعد از اینکه قطعی و نهایی شد خدمتتان عرض می‌کنم.  

مدیر باشگاه تراکتور درباره اینکه این باشگاه در فصل جدید چه هدفی را دنبال می‌کند، گفت: تاکید زنوزی مالک محترم باشگاه این است که ما یک تیم کامل ببندیم و نفرات را به طور کامل جذب کنیم و سرمربی تیم هم قرارداد داشت. هدفمان قهرمانی است و همه تلاش اعضای تیم این است که متحد و یکدل به سمت قهرمانی برویم و یک جام قهرمانی به مردم تبریز هدیه بدهیم.