این زلاتان تمام‌نشدنی؛ بازی با قوانین فیزیک روی آب

ستاره سابق تیم ملی سوئد و آ. ث میلان ایتالیا با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توییتر، آمادگی جسمانی خود را در ۴۱سالگی به رخ کشید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل گذشته به دوران شگفت‌انگیز فوتبالش پایان داد و پرده نمایش‌های جذابش در مستطیل سبز را پایین کشید.

مرد سوئدی یکی از معدود بازیکنانی است که در طول ۲۰ سال حضور در بالاترین سطح فوتبال جهان، در چندین لیگ معتبر اروپایی بازی کرد که از جمله آن می‌توان به ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه و آمریکا اشاره کرد و تقریبا تمام افتخارات بزرگ به غیر از لیگ قهرمانان را در گنجه افتخارتش جاودانه کرد.

زلاتان قصد داشت در میلان ادامه دهد، اما مصدومیت و پارگی شدید رباط مانع از تحقق این تصمیم شد و در نهایت با توافق دوطرفه میلان و فوتبال را ترک کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که کاپیتان سابق تیم ملی سوئد از نخستین روز‌های بازنشستگی لذت زیادی می‌برد. ایبرا به‌تازگی با انتشار ویدئویی که او را در حال قیچی برگردان روی آب نشان می‌دهد، آمادگی جسمانی فوق‌العاده‌اش را به رخ کشید و نوشت: تا ابد جوان!

البته قیچی برگردان را می‌توانم تخصص زلاتان دانست؛ او ۱۴نوامبر ۲۰۱۲ (۲۴ آبان ۱۳۹۱) در دیداری دوستانه با پیراهن تیم ملی سوئد برابر انگلیس، یکی از زیباترین قیچی‌برگردان‌های تاریخ فوتبال را از ۳۰یاردی (حدود ۲۷.۵ متر) و در حالتی که مستقیما پشت به دروازه نبود، وارد قفس توری جو هارت کرد.