دکتر عزیز ! شما که کامپیوتر ورزش هستی ! تیم ها را احیا کن !!

امیر قلعه نویی قبل از دیدار با لوکوموتیو ازبکستان دقایقی کوتاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود . 

 

به گزارش خبرگزاری ایپنا امیر قلعه نویی در آغاز سخنان خود ابتدا با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا ( س ) و درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج عنوان کرد : من پرچم دار اعتراضات علیه فساد در ورزش کشور هستم .بسیار جای تاسف دارد که من  سال ها قبل شروع به مبارزه با یک سری افراد کردم ، ولی متاسفانه هیچ کس با من همراهی نکرد ! ولی امروز خوشحالم که مردم از علی کریمی و صحبت هایش حمایت می کنند و خیلی ها به این مسئله ورود کرده اند .

زمانی که من همین صحبت های علی کریمی را می زدم انواع و اقسام حمله ها را به من کردند و مقاله هایی راجع به من نوشتند . چرا ؟! چون میخواستم حرف حق را بزنم .

من آن زمان هم گفتم که فوتبال را به اهالی فوتبال بسپارید نه کسانی که خارج از فوتبال هستند و درک  درستی از فوتبال ندارند . چرا باید کسانی مانند آقایان دادکان و مصطفوی و خیلی کسان دیگر خانه نشین باشند و اداره امور به افراد خارج از دنیای فوتبال سپرده شود نتیجه اش سقوط تیم پاس به لیگ دسته سه می شود . بسیار جای تاسف دارد و امیدوارم که این اتفاقات درس عبرت بشود .

امیر قلعه نویی در ادامه صحبت های خود گفت :  از آقای سلطانی فر خواهش میکنم به عنوان مسئول و متولی ورزش ایران جلوی این آسیب ها را بگیرد و با تغییر نگرش نسبت به تیم های بانک ملی راه آهن پاس هماو شاهین و تهران جوان دارایی و …. این تیم ها را نجات دهد .

وی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : دکتر سلطانی فر عزیز ! شما که کامپیوتر ورزش هستید این تیم ها را احیا کن !  اگر میخواهی ورزش و فوتبال در مسیر درست بی افتد باید این باشگاه ها را احیا کنید و شما می توانیذ این کار را انجام دهید . نگرش های سیاسی را کم کنید و با قرار دادن افرادی از خانواده فوتبال در راس کار کاری کنید تا شاهد سقوط تیم های مطرحی جون پاس ، به لیگ دسته سه نباشیم !