شهریاری: گل محمدی بخواهد مهاجم خارجی جذب می کنیم/ الکس باید از راه های قانونی به پرسپولیس کمک مالی کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سرمربی تیم پیشنهاد بدهد مهاجم خارجی خریداری می کنیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حسین شهریاری رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بحث درآمدزایی صندوق انجام نشده است. اعتبار صندوق در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان بوده است. یکی از خبرنگاران اعلام کرد که سنددارد که صندوق ۱۵۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس  کمک کرده است. کل اعتبار این صندوق در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان بوده است و امسال هم با دوندگی و هماهنگی و با مجلس صحبت کردن این اعتبار را به ۷۵ میلیارد رساندیم تا حقوق و مزایای قهرمانان و پیشکسوتان  به خصوص پیشکسوتانی که درشرایط بد قرار دارند را تامین کنیم. 

 

او درباره اینکه برنامه ای برای جذب مهاجم خارجی دارید، گفت: ما برنامه خود را براساس نیاز سرمربی انجام می دهیم و اگر سرمربی پیشنهاد بدهد و نیاز داشته باشد و بتوانیم با شرایط مالی انجام بدهیم به طور حتم مهاجم خریداری می کنیم. لیست به باشگاه داده و من عضو غیر موظف هستم و عضو اجرایی نیستم. اگر بازیکنی که می خواهند باید در هیئت مدیره مطرح کنند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است. 

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات  الکس هادی تقی هوادار متمول سرخپوشان مبنی بر اینکه حاضر است یک میلیون دلار به سرخپوشان کمک مالی کند تا مهاجم بزرگ بخرد، گفت: ما پول را براساس ضوابط و راه های قانونی قبول می کنیم و هر هواداری که بخواهد پول بدهد ابتدا باید به حساب پرسپولیس برود و  بعد از حساب خارج شود. ما پول های غیرمجاز قبول نمی کنیم چون خلاف قانون است.آقای الکس پارسال نامه ای هم داده بود که می خواهد باشگاه پرسپولیس را بخرد و این اتفاق هم نیفتاد.