برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الوصل

دیدار با الوصل از دربی مهم تر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از یک باخت در دربی برای بازیکنان شرایط راحت نیست، ما انتظارش را نداشتیم اما این بازی فردا از دربی برای ما مهمتر است.

به گزارش خبرگزاری ایپنا برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات گفت: طبیعی است که شکست در دربی هیچوقت خوب نیست به هر حال باخت عوارض و تاثیرات خودش را دارد، این بازی برای ما و هوادارنمان همیشه مهم است البته بعد از یک باخت در دربی برای بازیکنان شرایط راحت نیست، ما انتظارش را نداشتیم اما این بازی فردا از دربی برای ما مهمتر است.

 

* نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم

وی افزود: ما باید ۳ امتیاز را کسب کنیم و قبلاً هم گفته‌ام که باید از این مرحله صعود کنیم، ما وقتی برای غصه خوردن نداریم و نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همینطور که دیدید ما مقابل بردهای متوالی هم مغرور نشدیم به هر حال بازی در لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس بالاست و ما راهی جز بردن نداریم. امیدوارم که با حضور هواداران بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و همه با هم شادی کنیم، خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و فقط مصلح به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیست اما نیمکت قوی داریم. ما برای الوصل احترام زیادی قائل هستیم. در آسیا همه رقبا قوی هستند اما ما هم عالی هستیم و این فصل خوب کار کردیم به طوریکه زود هم قهرمان شدیم.

* با 9 امتیاز صعود می‌کنیم

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من چند سال است که لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کنم و می‌دانم که با گرفتن ۹ امتیاز می‌توانیم صعود کنیم.