ملي پوش شمشيربازي در خصوص مسعود سلطاني فر تصريح كرد...

عابديني: نزديكي سلطاني فر به رياست جمهوري مي تواند منشا خير و خوبي در ورزش باشد

به گزارش خبرگزاری ایپنا:ملي پوش شمشيربازي در خصوص مسعود سلطاني فر تصريح كرد: سلطاني فر يكي از مديران قوي و بسيار نزديك به رييس جمهور است كه براي بار دوم به مجلس شوراي اسلامي معرفي مي شود و اين گواهي بر اعتماد رييس جمهوري به وي است. به گزارش آريا به نقل از فدراسيون […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا:ملي پوش شمشيربازي در خصوص مسعود سلطاني فر تصريح كرد: سلطاني فر يكي از مديران قوي و بسيار نزديك به رييس جمهور است كه براي بار دوم به مجلس شوراي اسلامي معرفي مي شود و اين گواهي بر اعتماد رييس جمهوري به وي است.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون شمشيربازي؛ وي افزود: فكر مي كنم با سابقه خوب ورزشي كه از سلطاني فر مي شناسيم وي مي تواند ورزش را از بحران فعلي خارج كند.شايد اگر در گذشته نيز به جاي اداره ٣ ماهه اول دولت وزارت ورزش با سرپرست يكي از گزينه هاي رييس جمهور راي اعتماد مي گرفت شايد من در المپيك مي توانستم به مدال دست پيدا كنم.
ملي پوش شمشيربازي با اشاره به راي سرنوشت ساز به گزينه رييس جمهوري عنوان كرد: از نمايندگان مجلس خواهش ميكنم به انتخاب رييس جمهور راي اعتماد بدهند چرا كه نزديكي سلطاني فر به رياست جمهوري مي تواند منشا خير خوبي در ورزش باشد.