نشست خبری عبدالله ویسی قبل از بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان

امیدوارم تیم سپاهان هم با یه بازی خوب بتونه وضعیت شون رو مناسب تر کنه هرچند دیر شده ولی امیدوارم یه بازی بسیار مناسب و خوبی باشه و اون هم به نفع فوتبال خوزستان….

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبر گزاری ایپنا واحد خوزستان مستقر در محل نشست خبری آقای عبداله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان قبل از بازی با سپاهان اصفهان:

یه بازی بسیار ویژه و خاص برای فوتبال خوزستان و اصفهان به هر حال جایگاه هر دو تیم اگر مردم بخواهند رای بدهند اینجا نیست ولی متاسفانه الان اینجوری شده و امیدوارم که با یک بازی خوب و جوان مردانه همون طوری که بچه های ما در سه ،چهار هفته گذشته حساسیت بازی رو فهمیدن این بازی هم واقعا با تمرکززیادی که دارن انجام بدن و این بازی رو بتونن سهمیه استان رو نگه دارن و مردم خوزستان رو خوشحال کنند.

امیدوارم تیم سپاهان هم با یه بازی خوب بتونه وضعیت شون رو مناسب تر کنه هرچند دیر شده ولی امیدوارم یه بازی بسیار مناسب و خوبی باشه و اون هم به نفع فوتبال خوزستان .

وی در ادامه افزود:

دقیقا همین طور و ما نمیدونیم اوضاع و احوالمون چطور خواهد شد چه از نظر بازیکن و چه از نظر اسپانسر و چه از نظر مالی.و از اول فصل هم همینطور بود. به گذشته برنمیگردیم بازی بسیار حساس و مهمی داریم فقط تمرکز ما روی این بازی که انشااله بتونیم …..

نگاهمون به بقیه بازی ها هم هستن البته که بتونیم تیم رو توی جدول نگه داریم و برنامه آینده هم دست مسئولین است و دست من نیست.

عبدا…ویسی گفتن:

مصدوم تا دلتون بخواد داریم از اول فصل تمام بازیکنانمون مصدوم شدن وشاید بی سابقه باشه توی تیم فوتبال ، از گلرها تا ذخیره های مصدوم شدند. و در حال حاظر 5 مصدوم داریم که متاسفانه به بازی نمیرسن ولی خوشبختانه محروم از بازی بازی نداریم.

کمیته داوران خواهشا، ملتمسانه میخوام بگم که مراقب این بازی ها باشن بازی های بسیار حساسی توی لیگ برتر و لیگ یک هستن،درسته همیشه اشتباه وجود داره ولی داوری ها باید خیلی مراقب باشند که خدایی نکرده حقی از کسی ضایع نشه مخصوصا لیگ یک بسیار خطرناک شده و امید وارم که داوری ها به طوری انجام بشود که کسی ناراضی نباشد.

و در آ خر فرمودن:

فوتبال خوزستان اینقدرغنی هست که 5 تیم هم میتونه داشته باشه ولی فقط داشتن تیم کافی نیست.باید از نظر مالی و بازیکن حمایت بشود تا بتوان آ بروداری کرد.

اینکه خوشحال باشیم که چهار تا تیم در لیگ داریم و بعد از آ ن کسی حمایتشون نکنه در دوران لیگ این اسیب بیشتری به جامعه میزند و امیدوارم این اتفاق سال آیندهبرای تیم های خوزستان نیفتد.