تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان خیلی موثر است/ ۳ تورنمنت برای بعد از عید پیش رو داریم

صادق بیگدلی گفت: تلفیق باتجربه ها و جوانان ترکیب خوبی برای تیم ملی والیبال نشسته است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

صادق بیگلدلی  عضو تیم ملی  والیبال نشسته  درباره شرایط این تیم برای مسابقات پارالمپیک اظهار کرد: زمان زیادی برای پارالمپیک نداریم و تیم والیبال نشسته اولین اردوی خود را یک ماه پیش آغاز کرد و  تمام شد. دومین اردو از ۵ بهمن در شهر چالوس برگزار می شود . البته بازیکنان درگیر مسابقات لیگ هم هستند و این باعث می شود که آنها آمادگی داشته باشند.

او افزود: ترکیبی  که برای اردوها انتخاب شده خیلی خوب است و بازیکنان جدیدی که در چند تورنمنت آخر به تیم ملی اضافه شده بودند و  بازیکنان قدیمی که ۳  الی ۵ پارالمپیک شرکت کرده بودند  ترکیب خوبی است و ان شا الله در این زمان باقی مانده که زیاد هم نیست برنامه ریزی خاصی انجام شود و اردوهای خوبی برگزار شود تا نتایج ‌خوب را در مسابقات پیش رو داشته باشیم. 

عضو تیم ملی  والیبال نشسته درباره رضایی گفت: از بدو ورود به والیبال نشسته ، رضایی سرمربی من بود و الان هم هست  وکادر فنی تغییر آن چنانی نداشته است و بازیکنان هم   تجربه خوبی دارند و امیدواریم تلفیق این بازیکنان  بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بیگلدلی درباره اینکه قرارداد کادر فنی تیم والیبال نشسته امضا نشده است، گفت: قراردادشان را نمی دانم الان چه اتفاقی افتاده است اما یکسری از مسائل باعث شد که اردوهای ما دیر آغاز شود و امیدوارم مسائل مرتفع شود.من فکر می کنم  آخرین صحبتی که شده این موضوع انجام شده و ان شا الله هرمشکلی وجود دارد مرتفع شود و اردوها  با قدرت ادامه پیدا کند و کسی نکته خاصی نداشته باشد. 

او درباره اینکه همه قدرت های والیبال نشسته دارند بازی های تدارکاتی برگزار می کنند آیا نبود دیدارهای تدارکاتی به ما ضربه نمی زند،گفت:   بازیکنان ما درگیر مسابقات لیگ هستند و لیگ خودمان هم پویا   است و ۳، ۴ تیم خوب هستند  که پایاپای مسابقه می دهند. قطعا مسابقات و بازی های برون مرزی خیلی در قرار گرفتن جو مسابقات رسمی خوب است و فکر می کنم برنامه ریزی هایش انجام شده و بعد از  عید ۳ تورنمنت پیش بینی شده که  با تایید کادر فنی و بضاعتی که وجود دارد امیدوارم تورنمنت های خوبی برگزار شود که در مسابقات شرکت کنیم . من شنیدم چند کشور از  جمله برزیل، آلمان و   قزاقستان و چند کشور پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه دادن که این به صلاحدید کادر فنی  برمی گردد که می خواهند با کدام کشور بازی  دوستانه برگزار کنند و بحث مالی اش هم مهم است. کشور برزیل هزینه سنگینی دارد و باز به صلاحدید کادر فنی برمی گردد که  بخواهد در چه تورنمنتی شرکت کند.