سلطانی: برخی از مربیان داخلی مجانی به پرسپولیس می‌آیند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از مربیان داخلی و پیشکسوتان حاضرند مجانی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مبهم سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: به نظرم مدیران پرسپولیس بهتر است که یکی از مربیان داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. همه دستیاران گل محمدی دانش مربیگری را دارند، اما تجربه لازم را ندارند. فوتبال هم دانش و هم تجربه می‌خواهد و اگر مربی این خصوصیات را داشته باشد موفق می‌شود. متاسفانه همه مربیان پرسپولیس دانش مربیگری داشتند و این به درد سرخپوشان نمی‌خورد.

او افزود: اکنون اگر بخواهند یک مربی خارجی برای پرسپولیس بیاورند تا بخواهد بازیکنان را بشناسد طول می‌کشد و فصل تمام می‌شود. تیم پرسپولیس مریض است و باید درمان شود و گل محمدی نتوانست تیم را جمع کند. مربی خوب ایرانی همراه با چند دستیار کاربلد هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد تا بتوانند این تیم را جمع کنند، چون زمانی نمانده است و چند وقت دیگر مسابقات لیگ شروع می‌شود.

سلطانی درباره اینکه احتمال دارد اوسمار مربی برزیلی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شود، گفت: چرا باید دلار به این خارجی‌ها بدهیم و ما مربیان و پیشکسوتان خوبی در بین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ داریم. به نظرم اگر پرسپولیسی‌ها  بهترین مربی خارجی را بیاورند، موفق نمی‌شوند، چون تا آن مربی بیاید و  بازیکنان را بشناسند، مسابقات لیگ تمام می‌شود و رتبه چهارم و پنجم را به دست می‌آوریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عیسی آل کثیر و مدافع قطری به سرخپوشان پیوستند، گفت: اگر آل کثیر خوب بود چرا باشگاه سپاهان به ما پس داد؟ آل کثیر در ناحیه پا دچار مشکل است و به سپاهان رفت و آنجا جواب نداد و الان به پرسپولیس بازگشت و بازیکن خوبی بود و گل دربی هم زد. به نظرم مربی ایرانی علت بازگشت آل کثیر را متوجه می‌شود، اما مربی خارجی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. تمام ایجنت‌ها دارند تلاش می‌کنند تا یک مربی را با یک میلیون دلار سرمربی پرسپولیس کنند تا ۲۰۰، ۳۰۰ هزار دلار نصیبشان شود.  برخی از پیشکسوتان و مربیان ایرانی حاضرند که مجانی هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرند و این تیم را تا  نیم فصل دوم به یکی از آن‌ها بدهند تا تیم را جمع و جور کند.

او افزود: همچنین به جای اینکه بازیکن خارجی بیاورند از بازیکنان تیم‌های پایه در پرسپولیس استفاده کنند. برخی از بازیکنان پرسپولیس در حد واندازه‌های این تیم نیستند. بیرانوند ۵۰ درصد تیم پرسپولیس را تشکیل می‌دهد و اگر او از این تیم جدا شود در آن صورت سرخپوشان مقام هفتم و هشتم لیگ را کسب می‌کنند. من از مدیران پرسپولیس خواهش می‌کنم که یک بار شده حرف پیشکسوتان را گوش کنند و از مربیان داخلی استفاده کنند و اگر موفق شدند برای فصل بعد هم قرارداد ببندند.