امیدواری مربی سوریه به موفقیت مقابل ایران

عصام الحضری مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال سوریه، شانس این تیم را برای پیروزی مقابل ایران بالا می داند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ عصام الحضری، اسطوره تیم ملی مصر و مربی دروازه‌بانی فعلی تیم ملی سوریه، در گفت‌وگو با الوطن، از تجربیات حضور خود در جمع سوری‌ها به ویژه پس از صعود تاریخی به مرحله دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ گفت. اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این تیم اتفاق افتاد.

به نقل از ورزش سه، عصام الحضری درباره این صعود گفت: “الحمدلله و الحمدلله. در دیدار مقابل هند به پیروزی رسیدیم و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتیم. این اولین بار در تاریخ تیم سوریه است که این اتفاق می‌افتد.”

الحضری در ادامه صحبت‌های خود گفت: “تیم ملی سوریه حتی شایسته این بود که در جایگاهی بهتر از این در مرحله گروهی قرار گیرد اما شرایط با ما و بازیکنان یار نبود اما باز هم خدا را شکر.”

او ادامه داد: “امیدواریم راه خود را ادامه دهیم و تا جایی که ممکن است در جام ملت‌های آسیا پیشروی کنیم. از بازیکنان و کادر فنی به ویژه بازیکنان تشکر می‌کنم زیرا بازیکنان سوریه در دوره اخیر فشار زیادی را تجربه کرده‌اند. تمرکز زیادی وجود داشت و آنها با روحیه عالی و انرژی بالا در زمین بازی کردند و می‌خواهند چیز خاصی را به کشورشان ارائه دهند و امیدواریم در مرحله بعد موفقیت در کنار ما باشد.”

تیم ملی سوریه پس از کسب ۴ امتیاز و یک برد، یک تساوی و یک باخت به عنوان سومی در گروه دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ راه یافت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

۲۵۴ ۲۵۱