آقازمانی: دود انتخاب اوسمار به چشم پرسپولیس می‌رود/ درویش شو و نمایش اجرا کرد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه انتخاب اوسمار تصمیم اشتباهی بود و دودش به چشم سرخپوشان می‌رود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سامان آقا زمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: درویش با نام‌ها بازی کرد که به هوادار بگوید دنبال مربی بزرگ هستم، اما به نظرم از همان ابتدا هم انتخاب مدیران پرسپولیس همان اوسمار بوده است. من اوسمار را مربی موفقی نمی‌دانم و دیدید که ما در بازی دوستانه ۵ گل از شباب الاهلی خوردیم.

او افزود: نمی‌دانم درویش با تیم پرسپولیس دارد چه کار می‌کند؟ به هر حال درویش باید مربی بزرگ برای تیم بزرگ پرسپولیس می آورد. متاسفانه این اشتباهی بود که هیئت مدیره هم بدتر پشت این تصمیم قرار گرفت و دودش به چشم پرسپولیس می‌رود.  شاید اوسمار کمک خوبی بود، اما سرمربی با مربی خیلی فرق می‌کند. شما باید در شرایط حساس تصمیم درستی بگیرید و این مربی کجا سرمربیگری کرده است که بتواند تصمیمات درستی بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس بیان کرد: ما قبلا مربی داشتیم و بازیکن نداشتیم، اما اکنون مربی نداریم، ولی بازیکن داریم. این‌ها با هم جور در نمی‌آیند و یک دست صدا ندارد. مربی و بازیکنان باید مکمل یکدیگر باشند. باور کنید درویش فصل قبل شانس آورد که یحیی با آن تیمش نتیجه گرفت و حق یحیی این نبود و مطمئنا ما در ادامه راه ضربه می‌خوریم.

آقازمانی درباره اینکه از ۱۰ گزینه سرمربیگری به اوسمار رسیدند، گفت: به نظرم درویش شو و نمایش اجرا کرد که به هوادار بگوید که من تلاشم را انجام دادم و بعد بگوید که ببینید نشد.

او درباره اینکه اوسمار را به خاطر نبود پول به عنوان سرمربی انتخاب کردند، گفت: تیم بزرگ پرسپولیس نباید وارد این مسائل شود. زمانی که یک باشگاه مدیرعامل بزرگی نداشته باشد افکار بزرگی هم ندارد. اگر درویش فردا از پرسپولیس برود می‌گوید من ۳ جام قهرمانی آوردم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازیکنانی همانند سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند نسبت به انتخاب اوسمار ابراز رضایت کردند، گفت: اوسمار ارتباط خوبی با بازیکنان داشت و توانسته بود در دل بازیکنان جا باز کند. به طور مثال اگر تیم پرسپولیس در بازی دربی یک بر هیچ از استقلال عقب بماند اوسمار می‌تواند  جلوی صد هزار تماشاگر تیم را جمع و جور کند که من بعید می‌دانم. تجربه سرمربیگری در تیم‌های بزرگ خیلی فرق دارد.

آقا زمانی درباره اینکه حسین عبدی و وحید هاشمیان به عنوان گزینه‌های دستیاری اوسمار مطرح می‌شوند، گفت: عبدی مربی بزرگی است و من خودم با او کار کردم و به درد پرسپولیس می‌خورد. به نظرم عبدی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردند خیلی بهتر از اوسمار بود. شاید پروژه شان این است که اگر اوسمار نتیجه نگرفت، عبدی را سرمربی تیم کنند. ما راه را اشتباه می‌رویم و اگر بخواهیم عبدی را به پرسپولیس بیاوریم باید الان سرمربی اش کنند نه ۲ روز دیگر این کار را انجام بدهند. ما در چند پست باید بازیکن بگیریم و در دفاع وسط، جناح چپ و راست بازیکن می‌خواهیم. ۲ بازیکن خوب برای فوروارد گرفتیم و در خط حمله نیاز به بازیکن داشتیم، اما ۲ پست دیگر هم بازیکن می‌خواهیم و ان شاالله تیم ما با حضور بازیکنان بتواند نبود سرمربی را جبران کند. زمان ما یکی از پرمهره‌ترین تیم‌ها را داشتیم و گفتند که رویانیان تیم کهکشانی‌ها را درست کرد، اما سرمربی درستی نداشتیم و به مشکل خوردیم و در ادامه راه با اوسمار به مشکل برمی خوریم.