برزگر: اوسمار می تواند در پرسپولیس موفق باشد/ هواداران فرصت جبران اشتباهات به آل کثیر را بدهند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اوسمار با شرایط روحی و روانی بازیکنان آشنا است و می‌تواند در این تیم موفق باشد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: به هر حال این انتخاب کارشناسانه انجام شده است و موفقیت پرسپولیس برای ما از هر چیز مهمتر است. به طور حتم اوسمار شرایط تیم را بهتر از هر کسی می‌داند و مدیرعامل و هیئت مدیره به این جمع بندی رسیدند و ان شا الله اوسمار هم راه گل محمدی را ادامه بدهد و موفق باشد.

برزگر درباره اینکه اگر قرار بود دستیار گل محمدی را سرمربی کنند بهتر نبود که گل محمدی را حفظ می‌کردند، گفت: گل محمدی به خاطر برخی از شرایط و اتفاقات خودش صلاح دانست برود و خودش دوست نداشت بماند. البته با این نظر موافقم و اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ بدهد گل محمدی را حفظ می‌کردند بهتر بود، اما گل محمدی نخواست بماند. نکته مثبت این است که اوسمار یک سال و نیم است که با پرسپولیس کار می‌کند و با سیستم، جو تماشاگران، شرایط روحی و روانی و تاکنیکی  بازیکنان آشنا هست و به نظرم او می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه اوسمار کارنامه موفقی هم در تیم‌های سابق خود ندارد، گفت: قرار نیست که یک مربی همه جا رزومه خوبی داشته باشد. ان شا الله در پرسپولیس موفق باشد. شاید این انتخاب به مذاق هواداران خوش نیامده باشد، اما باید از اوسمار حمایت کنیم. به هر حال  تصمیمی بوده که باشگاه و کارشناسان گرفتند و حتی بازیکنان هم رای به اوسمار دادند و امیدوارم ادامه دهنده راه گل محمدی باشد.

برزگر درباره اینکه برانکو پیشنهاد سوم پرسپولیس را رد کرد و با لوپز هم توافق نکردند، گفت: همه دوست داشتند که برانکو بیاید و حتی بعد از حذف تیم ملی عمان برای سومین بار با برانکو مذاکره کردند، اما برانکو شرایط خانوادگی را در برنامه هایش لحاظ کرده است و قبول نکرد. داشته‌های ما همین است و اوسمار را باید بپذیریم و قبولش کرده و به او اعتماد کنیم. به طور حتم این مربی تدابیر خاص خود را دارد و امیدوارم موفق باشد، چون اینجا فقط پرسپولیس از همه نام‌ها بزرگ‌تر است و موفقیتش از هر کسی بیشتر ارزش دارد. ان شا الله خرد جمعی صورت بگیرد و شاهد موفقیت پرسپولیس باشیم.

او درباره اینکه بازگشت عیسی آل کثیر و حضور عبدالکریم حسن مدافع قطری را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم این ۲ خرید خیلی خوب بوده است و اگر علیپور بیاید خط حمله تیم تقویت می‌شود. عیسی نباید از پرسپولیس می‌رفت و حالا که آمده باید حفظ شود و هواداران باید فرصت جبران اشتباهات به او بدهند و او را ببخشند و ان شا الله آل کثیر هم تمام توانش را می‌گذارد  که همانند گذشته در پرسپولیس موفق باشد.

برزگر درباره اینکه تیم پرسپولیس با اوسمار می‌تواند موفق باشد، گفت: ما امیدواریم که چنین اتفاقی رخ بدهد، چون شرایط تیم را بهتر از هر کسی می‌داند و حساسیت هواداران، جدول رده بندی را می‌داند و تیم‌ها را می‌شناسد و می‌داند مردم چقدر به این تیم علاقه دارند  و همه تلاشش را برای موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس انجام می‌دهد.