شکست تنیس روی میز بانوان مقابل حریف اروپایی

شاگردان ایران‌منش با ترکیب شیما صفایی، مهشید اشتری و ندا شهسواری به مصاف لوگزامبورگ رفتند
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ؛در چهارمین روز رقابت‌های فینال تیمی قهرمانی جهان، ملی‌پوشان تنیس روی میز کشورمان شب گذشته به مصاف لوگزامبورگ رفتند و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به این حریف اروپایی واگذار کردند.
شاگردان ایران‌منش با ترکیب شیما صفایی، مهشید اشتری و ندا شهسواری به مصاف لوگزامبورگ رفتند و در نخستین بازی شیما صفایی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به سارا دی‌نات واگذار کرد، در دومین دیدار نیز مهشید اشتری به مصاف شیانلیان نی بازیکن چینی‌الاصل لوگزامبورگ رفت و در حالی که در گیم نخست به برتری رسید، در سه گیم بعد با نتایج نزدیک بازی را به حریف واگذار کرد و ۳ بر ۱ شکست را پذیرا شد و بازی در مجموع ۲ بر صفر به سود لوگزامبورگ شد.
در ادامه ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان به مصاف تسی گوندرینگر نفر سوم ارنج لوگزامبورگ رفت و مقتدرانه با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا امید به اردوی تیم ملی بازگردد.
در چهارمین بازی شیما صفایی به مصاف شیانلیان نی رفت و نتوانست مقابل این حریف قدرتمند نتیجه لازم را بگیرد و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف اروپایی خاتمه یافت تا در مجموع ایران با حساب ۳ بر ۱ نتیجه را به لوگزامبورگ واگذار کند.
بانوان کشورمان امروز (دوشنبه) در آخرین بازی مرحله گروهی خود با تیم ملی برزیل مسابقه خواهند داد.
دختران پینگ پنگ ایران که در گروه دوم مسابقات با آفریقای جنوبی، ژاپن، لوگزامبورگ و برزیل همگروه‌ هستند، در نخستین بازی خود آفریقای جنوبی را ۳ بر صفر شکست دادند و مقابل ژاپن ۳ بر صفر شکست را پذیرا شدند با ۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی گروه ۲ قرار دارند.