«استکی»: فدراسیون به قول‌های خود عمل نکرد/ کیش ظرفیت بالایی در میزبانی از مسابقات دارد

ولین سهمیه المپیک، یک مدال جهانی، چهار مدال آسیاسی و پیروزی بر بوکسور مطرح جهانی قزاق را از دستاوردهای چهار ساله عملکرد خود به عنوان سرمربی تیم ملی دانست.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ؛«علیرضا استکی»اظهار کرد: به هر حال ۲ سال از عمر ریاست فدراسیون بوکس سپری شده و هرچند اتفاقات خوبی نیز رخ داده، اما موارد مورد نظر ما هنوز نحقق نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در تامین تغذیه کامل و مکمل‌های اعضای تیم ملی با مشکل مواجه هستیم که در همین راستا باید حمایت‌های لازم انجام شود؛ این مشکلات با حدود ۲ تا سه میلیارد ریال می‌تواند بر طرف شود.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه در تلاش برای افتخار آفرینی برای کشور هستیم، افزود: برای افتخار آفرینی نیازمند حمایت هستیم؛ شرایط باید به گونه‌ای شود که به جای تلاش برای کسب سهمیه المپیک، برای کسب مقام در المپیک تمرکز کنیم.

وی کسب اولین سهمیه المپیک، یک مدال جهانی، چهار مدال آسیاسی و پیروزی بر بوکسور مطرح جهانی قزاق را از دستاوردهای چهار ساله عملکرد خود به عنوان سرمربی تیم ملی دانست.

«استکی» در ادامه با بیان اینکه کیش ظرفیت بالایی در میزبانی از رویدادهای بین المللی دارد، گفت: حمایت مدیران منطقه آزاد کیش از ورزش باید الگویی برای سایر مناطق باشد.

وی به سالن‌های ورزشی کیش اشاره کرد و افزود: ما بهترین اردوهای خود را در جزیره کیش سپری کردیم؛ اما احساس می‌شود که تجهیزات سالن‌های ورزشی کیش رفته رفته فرسوده می‌شود و نیازمند نوسازی هستند.