کلهر: خط دفاعی پرسپولیس به گلر جوان کمک شایانی کرد/ بازی دربی سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم رفیعی به خوبی دروازه سرخپوشان را بسته نگه داشت و خط دفاع به او کمک کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را به وجود آورد. به نظرم سرخپوشان می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند خیلی خوب هستند و  در این تیم دارند جا می‌افتند و اگر همین روند را ادامه بدهند در آن صورت آن‌ها می‌توانند شرایط ایده آل خود را پیدا کنند.

او افزود: در مجموع تیم پرسپولیس روز خوبی داشت و از نقاط ضعف ذوب آهن اضافه کرد و در دقایق پایانی هم خیلی موقعیت گلزنی ایجاد کرد که متاسفانه باز هم  بی دقتی در زدن ضربات آخر یک مقدار مشکل ساز شد. پرسپولیسی‌ها باید در بازی‌های آینده بیشتر دقت کنند تا بتوانند با اقتدار بیشتر بازی‌های خود را پیروز شوند.

کلهر درباره اینکه اولین دروازه بانی رفیعی را درون دروازه  پرسپولیس چطور دید، گفت: تا فرصت بازی به جوان داده نشود نمی‌تواند شایستگی‌های خود را نشان بدهد. به نظرم باید فرصت بیشتری به رفیعی بدهند و یک موقع‌هایی هم می‌شود به علیرضا بیرانوند استراحت داد تا این گلر جوان هم بتواند خودش را پیدا کند. بازیکن جوان نیاز به میدان‌های بیشتر دارد و فکر می‌کنم او روز خوبی در بازی با ذوب آهن داشت و دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:  خط دفاع پرسپولیس هم کمک شایانی به رفیعی کرد و هماهنگی بیشتری با هم داشتند و فضا‌ها و سرعت  را از تیم ذوب آهن گرفتند و دیدیم که به گل هم رسیدیم. مالکیت خوبی پرسپولیس داشت و این نشان می‌دهد که این تیم از لحاظ روحی و شرایط ذهنی اش بهتر می‌شود  و حواشی دارد از تیم دور می‌شود و این به سرخپوشان کمک می‌کند.

او درباره اینکه اولین بازی بازیکنان خارجی پرسپولیس را چطور دیده است، گفت: عبدالکریم حسن بازیکن باتجربه و پخته‌ای است و امیدوارم خودش را با بقیه بازیکنان وفق بدهد، اما اگر این اتفاق نیفتد و پرسپولیس این همه هزینه کرده است، به هدر می‌رود. در واقع  این بازیکن  باید جناح چپ پرسپولیس را قبضه کند تا این تیم بتواند شرایط خود را پیدا کند و در این بازی عملکرد خوبی داشت.

کلهر درباره بازی بعدی پرسپولیس با فولاد در ورزشگاه آزادی است، بیان کرد: پرسپولیسی‌ها باید رو به جلو و هجومی  بازی کنند و  کادر فنی عناصر هجومی خود را در این بازی بگذارد و سرعت به بازی بدهند. به هر حال پرسپولیس بهترین نفرات هم در اختیار دارد و می‌تواند باز هم قهرمان شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه اوسمار را در سومین بازی اش چطور دیده است، گفت: با وجود اینکه در بازی‌های تدارکاتی و بازی با آلومینیوم اراک خوب نبود، اما ۲ بازی را پیروز شد و پرسپولیس باید برنده شود و و قتی می‌برد نقاط ضعف دیده نمی‌شود. اشکالی که وجود داشت پرسپولیس هنوز در برگشت‌ها مشکل دارد. به هر حال فرصتی که به اوسمار داده شده است و فکر می‌کنم باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرد. به نظرم اوسمار هیچ وقت فکر نمی‌کرد که سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس شود و این فرصت خوبی است که بتواند شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

او درباره اینکه رقابت تنگاتنگی بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، گفت: به طور حتم باید این طور باشد و بازی دربی تعیین کننده است و سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد.