کلهر: امیدوارم پرسپولیس تحت پوشش تامین اجتماعی دچار مشکل نشود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری ۸۰ درصد از مالکیت سرخپوشان به سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی را بیان کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری ۸۰ درصد از مالکیت سرخپوشان به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مشکل مالکیت سالیان سال هم در پرسپولیس و هم در استقلال وجود داشته است. فکر می‌کنم هر چه سریعتر پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شود و کسانی که می‌آیند سرمایه گذاری  کنند و دولت هم از این اتفاق حمایت کند، اما  سال هاست که این اتفاق رخ نمی‌دهد. به نظرم تا زمانی که پرسپولیس  به صورت دولتی بخواهد پیش برود دچار مشکل خواهد شد.

او درباره اینکه این سبک واگذاری مشکلات پرسپولیس را حل می‌کند، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و افرادی که می‌آیند بتوانند مشکلات اقتصادی این ۲ باشگاه را  حل کنند. امیدوارم یک برنامه ریزی درست و شکل بهتری به آن داده شود و افراد درست و متخصص وارد باشگاه شوند در صورتی که این اتفاق نیفتاده است.

کلهر گفت: بهترین راهکار این است که ما شرکت‌های خصوصی را ترغیب کنیم و به آن‌ها فضای کار بدهیم. امیدوارم پرسپولیس تحت پوشش تامین اجتماعی که می‌رود دچار مشکل نشود. من فکر می‌کنم فضایی باید ایجاد شود که باشگاه پرسپولیس درآمد زا شود و زیر ساخت‌های ما هم دچار مشکل هست و یک ورزشگاه هم باشگاه‌های بزرگ ما ندارند. اگر تامین اجتماعی بتواند مدیریت کرده  و باشگاه را درآمد زا کند و زیر ساخت‌های باشگاه هم درست کند فضایی ایجاد می‌شود که افراد اقتصادی وارد باشگاه می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: افراد اقتصادی باید در کنار پیشکسوتان پرسپولیس باشند. حتی آدم‌هایی هستند که در بخش اقتصادی هم می‌توانند کمک کنند، اما به بازی گرفته نمی‌شوند. ارگانی مثل تامین اجتماعی وقتی وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود باید در راس باشگاه هم افراد بزرگی بگذارد و کسانی که بتوانند باری بر دوش پرسپولیس نگذارند و حتی بار هم بردارند.

او افزود: به نظرم دولت باید حمایت کند. وقتی زیر ساخت باشگاه پرسپولیس  درست شود و افراد متخصص بیایند می‌تواند این باشگاه  شکل بهتری بگیرد.