برگزاری اولین مرحله تمرینات بسکتبال با ویلچر

آغاز اولین اردوی تیم ملی از ۲۲ آبان/ رقابت ۷ تیم برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری ایپنا، حسن پالار در این خصوص گفت: در هفته جاری یک برنامه استعدادیابی و انتخابی با حضور 30 نفر از ورزشکاران جوان زیر 23 سال برگزار شد که در نهایت پس از بررسی شرایط و کلاس بندی، 18 نفر انتخاب شدند و اولین مرحله از اردوی تمرینی آنها برای مسابقات انتخابی […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا، حسن پالار در این خصوص گفت: در هفته جاری یک برنامه استعدادیابی و انتخابی با حضور 30 نفر از ورزشکاران جوان زیر 23 سال برگزار شد که در نهایت پس از بررسی شرایط و کلاس بندی، 18 نفر انتخاب شدند و اولین مرحله از اردوی تمرینی آنها برای مسابقات انتخابی قهرمانی جهان از روز شنبه، 22 آبان ماه به میزبانی آمل برگزار می‌شود و تا 29 این ماه در جریان خواهد بود.

پالار افزود: از میان 18 ورزشکار انتخاب شده حدود 3 نفر سابقه عضویت در تیم ملی را دارند و باقی ورزشکاران در سطح مسابقات داخلی و لیگ‌های باشگاهی بازی کرده‌اند. تیم در نهایت با 12 ورزشکار عازم مسابقات انتخابی قهرمانی جهان خواهد شد و طی دو مرحله اردو 6 ورزشکار از جمع 18 ورزشکار دعوت شده حذف می‌شوند.

وی گفت: تمرینات مرحله اول بیشتر بر تکنیک و تاکتیک‌ها متمرکز است و با ارزیابی انجام شده از ورزشکاران در برنامه انتخابی این امید وجود دارد که در مسابقات تایلند بتوانیم به کسب سهمیه امید داشته باشیم. مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در بخش آسیا و اقیانوسیه از 2 بهمن ماه با حضور تیم‌های ایران، ژاپن، عربستان، هند، چین، استرالیا و تایلند برگزار می‌شود که سه تیم اول برای مسابقات قهرمانی جهان سهمیه می‌گیرند.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی جوانان زیر 23 سال در رشته بسکتبال با ویلچر با دعوت از ورزشکاران زیر برگزار می‌شود:

امیر رضا احمدی (ایلام)، عبدالقادر شریفی‌نیا (خوزستان)، امیرحسین سعید محمدی (زنجان)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار، عبدالرضا ایژک (هرمزگان)، علی تفتیان (یزد)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، امیر محمد توحیدنژاد، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، امید هاشم‌آبادی (خراسان رضوی) پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سید مهدی موسوی (تهران) حامد زارعی، رضا عیوضی (قم)، محمدرضا دباغ (البرز) و محمد معظمی (اردبیل)

حسن پالار به عنوان سرمربی و مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح به عنوان مربی بر تمرینات این مرحله نظارت دارند.