شاگردان کولاکوویچ در برابر بلغارستان به سه امتیاز خانگی دست پیدا کرد

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان در چهارچوب هفته نهم لیگ ملت های والیبال که از ساعت 18:30 روز دوشنبه و در سالن آزادی آغاز شده بود با برد تیم ملی ایران به اتمام رسید .

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا شاگردان کولاکوویچ در خلال رقابت های هفته پنجم لیگ ملت های والیبال توانست با نتیجه 3 بر 1 تیم ملی بلغازستان را شکست دهد .

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان در چهارچوب هفته نهم لیگ ملت های والیبال که از ساعت 18:30 روز دوشنبه و در سالن آزادی آغاز شده بود با برد تیم ملی ایران به اتمام رسید .

تیم ملی والیبال ایران توانست ست های اول و دوم و چهارم این بازی را از آن خود کند و فقط ست سوم را به بلغار ها واگذار کند تا به این ترتیب بتواند به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کند .

عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی ایران باعث شد تا ضریب اشتباهات بلغار ها به طرز محسوسی افزایش یابد .

ترکیب والیبالیسیت های تیم ملی ایران در این دیدار متشکل از :  سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور به میدان فرستاد. عملکرد خوب این بازیکنان باعث شد کولاکوویچ در طول مسابقه خیلی کم دست به تعویض بزند و فقط علی اصغر مجرد و فرهاد قائمی برای چند امتیاز کوتاه در ست اول وارد بازی شدند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آلمان می رود.