رونالدو را عصبی نکنید !

تجربه ثابت کرده است هرگاه کریستیانو رونالدو از سوی هواداران تیم رقیب به چالش کشیده شده است، نمایشی اعجاب انگیز از خود ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری ایپنا شب گذشته در هتل محل اقامتش در شهر سارانسک میزبان دیدار تیم های ایران و پرتغال با هجوم هواداران ایرانی روبرو شد تا خواب او دچار اختلال شود! چرا که ایرانی ها با ایجاد کردن سر وصدای های کر کننده مانع استراحت او شدند.

 

این رفتار هواداران تیم ملی ایران با بازتاب های گسترده ای در رسانه های جهانی روبرو شد تا در سمت مقابل پرتغالی ها شدیدا نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهند و حتی اعتراض های را علیه ایران به فیفا ارجاع دهند که خیلی نمی تواند باعث نگرانی باشد، چرا که فیفا نمی تواند در این گونه مسائل دخالتی کند و این نوع رفتار ها عمدتا در دسته برخورد های هیجانی و احساسی قرار می گیرد که حتی به عقیده بسیاری جالب نیز هست!

 

کریستیانو رونالدو

 

نکته اصلی ماجرا این است هرگاه کریستیانو رونالدو از سوی هواداران تیم رقیب یا بازیکنان حریف به چالش کشیده شده است، هرگز نمایش بدی ارائه نداده است و بالعکس فوق العاده ظاهر شده است! این مسئله یکی از اتفاقاتی است که می تواند برای ما نگران کننده باشد.

 

کریستیانو رونالدو

 

رونالدو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چندین بار از سوی آرتورو ویدال هافبک بایرن مونیخ تخریب شد که در پاسخ رونالدو با نمایش فوق العاده خود یک تنه مونیخی ها را حذف کرد؛ در رقابت های لالیگا نیز جرارد پیکه هرگاه برای رونالدو خط و نشان کشیده بود این ستاره پرتغالی نمایشی باور نکردنی از خود ارائه داده بود تا حریف دیرینه شان را مغلوب کند!