گولسیانی: نماینده ایران و پرسپولیس در مسابقات یورو ۲۰۲۴ هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در لیگ ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) همراه با تیم ملی گرجستان توضیحاتی را بیان کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

گئورگی گولسیانی  مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در یورو ۲۰۲۴ اظهار کرد: خیلی از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم. من به تیم ملی گرجستان دعوت نشده بودم و تیم من پرسپولیس و همه ایران باعث شدند که به بازیکن خوب تبدیل شوم و این موفقیت مشترک بین من و شما است. از هم تیمی‌های خود که من را در این راه کمک کردند، تشکر می‌کنم و توانستم به این موفقیت نائل شوم. به نظرم من نماینده ایران و پرسپولیس در یورو ۲۰۲۴ هستم. وقتی همه دنیا ببینند که من بازیکن پرسپولیس هستم، قطعا برای سرخپوشان هم یک موفقیت محسوب می‌شود. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما باعث افتخارم است که مسیرم را با پرسپولیس ادامه دهم.  

او درباره اینکه به این فکر می‌کند که فصل آینده با پرسپولیس ادامه بدهد، اما قراردادش را هنوز تمدید نکرده است، گفت: تا حالا چیزی قطعی نشده و مشخص نیست. مذاکراتی بین ما هنوز اتفاق نیفتاده و منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.  

گولسیانی درباره اینکه مصدومیتش برطرف شده است و بازی روز شنبه و یورو ۲۰۲۴ را پیش رو دارد، گفت: واقعیتش را بگویم مصدومیتم جدی نیست، اما ریسک بالایی دارد و باید رعایت کنم تا آماده باشم. من تصمیم گرفتم بازی روز شنبه را انجام بدهم، چون پرسپولیس برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. من را برای بازی ملی دعوت کردند و از من خواستند که مراقب باشم و آماده بازی‌های لیگ اروپا باشم. به مسئولان تیم ملی گرجستان گفتم که پرسپولیس به من همه چیز داده و نمی‌توانم نسبت به این تیم بی تفاوت باشم و باید برای سرخپوشان بازی کنم. هر کاری از دستم برآید باید برای پرسپولیسی‌ها انجام می دهم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره اینکه در بین هواداران سرخپوش محبوب است، گفت: این حرف را نمی‌زنم که محبوب‌تر شوم. چیزی که وجود دارد و من این کار را واقعا انجام می‌دهم. من واقعا مصدوم هستم اما با این حال برابر شمس آذر بازی کردم. خیلی درد زیادی داشتم، اما نتوانستم بازی کنم، اما از این کار پشیمان نیستم.