صحبتهای تند روزبه چشمی علیه پرسپولیس

مدافع استقلال با عصبانیت از اتفاقات بازی های امروز گفت داوران در مقاطع زیادی از فصل با آن ها لجبازی کرده اند!

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ روزبه چشمی در خصوص نایب قهرمانی استقلال بعد از دیدار با پیکان عنوان کرد: به بچه ها خسته نباشید می گویم و هواداران که امسال سنگ تمام گذاشتند. مشکلات زیاد بود و در طول فصل درباره اش صحبت کردیم. هر زمان ما درباره داوری صحبت کردیم گفتند بهانه است. حتی زمانی که بازی ها را برده بودیم. هر زمان که استقلالی ها به داوری اعتراض کردند، هفته بعد از آن وقیحانه اتفاقات بدتر رخ داد. در واقع گفتند حالا که شما اعتراض می کنید، ما بدتر این کار را انجام می دهیم. هفته بعد پنالتی هم برایشان می گیریم و آفساید واضح تر هم برایشان سوت نمی زنیم تا گل بزنند.

وی افزود: خیلی سال ها بود که جنگیدیم و نشده و قهرمان نشدیم، اما امسال جنگ ما و رقیب اصلا برابر نبود. قطعا یکسری بازی ها اشتباه از خودمان هم بوده، اما نمی شود این همه امتیاز و اتفاق با هم رخ دهد. یک بنده خدایی گفته روح جوانمردی داریم. شما حرف از جوانمردی نزنید. امروز با گل آفساید قهرمان شدید، بعد از حرف از جوانمردی و مصاحبه استقلالی ها می زنید؟ یا خودتان را مسخره می کنید یا ملت را مسخره فرض کردید. فقط در همین سه هفته چه اتفاقاتی برایتان رخ داده است. دوست دارید این شکلی قهرمان شوید، مبارکتان، اما دیگر حرف از جوانمردی نزنید.

مدافع استقلال درباره اینکه با این وضعیت که شما می گویید فصل بعد هم چنین اتفاقاتی هست، گفت: قطعا همین مشکل هست. شما صبر کنید var را بیاورند و آنجا هم یک قانونی درمی آورند. ما اصلا یک درصد شانس قهرمانی داشتیم، این وضعیت بود برای ما درست کردید؟ در استادیوم خالی جشن بگیریم؟ ما ۵۰ درصد شانس قهرمانی داشتیم و موظف بودید که جایی مسابقه بگذارید که هواداران ما بیایند. بازی پیکان و پرسپولیس چرا دور رفت در قزوین برگزار شد؟ مگر استادیوم آزادی سکوی خراب ندارد، پس چطور همه جا نشسته بودند؟ کی کار شما را راه می اندازد؟ معرفی کنید ما هم بشناسیم.

چشمی در رابطه با اینکه از مسئولان فدراسیون کسی در استادیوم حضور داشت، گفت: یک بنده خدایی امروز از فدراسیون اینجا بود که از اول بازی داد و بیداد می کرد. فکر می کنم ناراحت بود که اینجاست و دوست داشت در استادیوم آزادی باشد. ما آنچنان دل خوشی از شما نداریم. شما تک تک بازی های تیم محبوبتان را برو.

وی در ادامه اضافه کرد: تک تک بازیکنان و کادرفنی امسال زندگی مان را وسط گذاشتیم. واقعا در حق ما نامردی شد. ما فقط فوتبال بازی نکردیم و با خیلی چیزها جنگیدیم.

چشمی در پاسخ به این سوال که با این صحبت ها نگران نیست از تیم ملی خط بخورد، گفت: من که اردوی بعد از جام ملت ها هم دعوت نشدم! من قبلا هم گفتم من بازی بد هم در تیم ملی داشتم. هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید همیشه خوب هستم، اما قطعا من مقصر صددرصد حذف تیم ملی نبودم. گفتند یکسری بازیکنان سنشان بالا بوده و خط خورده اند، من که سنم بالا نبوده، پس حتما به خاطر عملکرد فنی بوده است؟!

۲۵۷ ۲۵۱