همه چیز درباره سبوس چند غله بین استار

سبوس چند غله بین استار شاید یکی از بهترین محصولاتی باشد که می تواند ترکیبات غذایی فوق العاده ای را برای بدن فراهم کند. سبوس ارزش غذایی بالایی دارد و ممکن است خواص بی نظیری برای بدن داشته باشد. با این حال، بسیاری از افراد این موضوع را نادیده می گیرند و این محصول را در رژیم غذایی خود قرار نمی دهند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سبوس چند غله بین استار شاید یکی از بهترین محصولاتی باشد که می تواند ترکیبات غذایی فوق العاده ای را برای بدن فراهم کند. سبوس ارزش غذایی بالایی دارد و ممکن است خواص بی نظیری برای بدن داشته باشد. با این حال، بسیاری از افراد این موضوع را نادیده می گیرند و این محصول را در رژیم غذایی خود قرار نمی دهند.

این محصول می تواند خواص بسیار خوبی برای لاغری، جلوگیری از ریزش مو، کاهش چربی خون و بهبود فعالیت غدد داشته باشد. علاوه بر این، ترکیبات غذایی موجود در سبوس چند دانه بهترین گزینه برای بارداری است.

برای سفارش این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید به سایت فروشگاه معتبر سفیر بیز مراجعه نمائید و یا با شماره های ۰۹۹۰۲۹۳۹۲۹۰-۰۲۱۷۷۵۲۵۷۸۵ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پیش از خرید محصول مشاوره تخصصی دریافت نمائید.

سبوس چند غله بین استار حاوی چه ترکیباتی است؟

سبوس چند غله بین استار حاوی ترکیبات زیادی است و به همین دلیل می تواند خواص شگفت انگیزی برای بدن و اندام های مختلف داشته باشد. توجه داشته باشید که هر یک از این ترکیبات برای بدن مفید بوده و برای سلامتی آن ضروری است.

این محصول شامل سبوس گندم، برنج و جو بوده و تمامی خواص آنها را در بر می گیرد. توجه داشته باشید سبوس گندم، جو و برنج دارای ترکیبات متفاوتی هستند و در این محصول جمع آوری می شوند. در ادامه، ترکیب هر یک از این مواد را بررسی کرده‌ایم:

ترکیبات سبوس گندم

سبوس گندم می تواند ویتامین B و یون هایی مانند پتاسیم، منیزیم، روی، آهن، فسفر، سلنیوم و منگنز را برای بدن تامین کند. علاوه بر این، این سبوس حاوی مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدرات است که در تامین انرژی بدن بسیار موثر است. علاوه بر این ترکیبات، می تواند املاح معدنی و فیبرهای خوراکی را در اختیار سلول های مختلف قرار دهد.

دانه های موجود با سبوس جو

 

جو از دیگر موادی است که در کنار گندم در سبوس‌ چندغله موجود می باشد. پروتئین، سلنیوم و فیبرهای فراوان ازجمله ترکیباتی اهستند که در لایه سفت جو یافت می‌گردد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که سبوس‌های جو در بیشتر مواقغ برای انواع برنامه‌های رژیمی گزینه ایده‌آلی منی باشند.

ترکیبات سبوس برنج

از آنجایی که لایه بیرونی برنج در سبوس‌های چندغله نیز استفاده می شود، می تواند ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد. سبوس برنج حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها مانند ویتامین های گروه B، A و E است و بنابراین می تواند خواص معجزه آسایی داشته باشد. علاوه بر این، همانند دو نمونه قبلی، از پروتئین، فیبر و کربوهیدارت برخوردار می باشد.

علاوه بر این ترکیبات، سبوس برنج می تواند منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان های مختلف باشد. علاوه بر این، اوریزانول، توکوفرول، توکوترینول و فیتواسترول از دیگر ترکیبات منحصر به فرد این نوع مواد مغذی هستند. مراقب باشید، تمام این ترکیبات در سبوس چند دانه ای یافت می شود.

نحوه استفاده از سبوس چند غله بین استار

راه های زیادی برای استفاده از سبوس چند دانه ای وجود دارد. به عنوان مثال می توانید این محصولات را با شیر، نسکافه، دوغ و حتی ماست مصرف کنید. علاوه بر این، راه دیگری برای مصرف سبوس چند دانه اضافه کردن آن به برنج قهوه ای است. برای این کار می توانید برنج را بجوشانید و در حالی که در حال جوشیدن است این محصولات را به آن اضافه کنید.

علاوه بر این، برای اینکه لعاب بهتری به غذای خود بدهید، می توانید چنین محصولاتی را به خورش ها و حتی سوپ ها اضافه کنید. با این کار علاوه بر لعاب مناسب می توانید طعم فوق العاده ای به غذای خود بدهید. علاوه بر این از خواص بی نظیر آن بهره مند خواهید شد.

اگر به دنبال استفاده از خواص سبوس چند دانه ای برای کاهش وزن هستید، باید این محصول را در زمان مناسب مصرف کنید. برای کاهش وزن، باید بتوانید میزان غذای مصرف شده در هر وعده غذایی را کاهش دهید. یک راه بسیار موثر برای انجام این کار استفاده از سبوس چند دانه حدود ۳۰ دقیقه قبل از غذا است.

از آنجایی که سبوس چند دانه اشتها را کاهش می دهد، می تواند برای کاهش وزن بسیار موثر باشد. علاوه بر این، ترکیبات بسیار مغذی این محصول باعث می شود فرد در طول روز کمتر احساس گرسنگی و ضعف کند.

خواص منحصر به فرد سبوس چند غله بین استار

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد این محصولات به لطف ترکیبات فوق العاده ای که دارند خواص بی نظیری برای بدن خواهند داشت. در این قسمت از مقاله تمام خواصی که با خرید سبوس چند دانه بین ستاره می توانید از آن بهره مند شوید را شرح می دهیم:

درمان ریزش مو با سبوس چند دانه ای بین ستاره ای

قبلاً اشاره کردیم که درسبوس گندم، جو و برنج فیبر زیادی وجود دارد. از آنجایی که این ۳ ماده مغذی در سبوس چندین غلات استفاده می شود، می توانند مقدار زیادی فیبر غذایی را در اختیار بدن و سلول های آن قرار دهند.

این فیبر برای رشد مو بسیار ضروری است و می تواند گزینه مناسبی برای رفع مشکلات مربوط به ضعیف شدن فولیکول ها و ریزش مو باشد. یکی دیگر از دلایل ایجاد چنین مشکلاتی، ضعیف شدن سلامت پوست سر است. ویتامین های E و B موجود در این محصول ممکن است در بهبود سلامت پوست موثر باشد.

درمان اختلالات گوارشی با سبوس چند غله بین استار دکتر بیز

امروزه افراد زیادی از اختلالات گوارشی رنج می برند و معمولا به دنبال راه هایی برای درمان این مشکلات هستند. به عنوان مثال، یبوست یکی از مشکلاتی است که می تواند منجر به درد و سایر عوارض شود. داروهای شیمیایی زیادی برای حل این مشکل وجود دارد.

اما با توجه به عوارض جانبی احتمالی این داروها، استفاده از سبوس چند غله ممکن است گزینه بسیار بهتری برای شما باشد. فیبر موجود در این محصول به خوبی آب را جذب می کند و به محتویات روده اجازه می دهد راحت تر حرکت کند. به لطف این مکانیسم، یبوست به راحتی برطرف می شود.

کنترل دیابت با سبوس چند غله بین استار

یکی دیگر از فوایدی که سبوس چند غله می تواند برای بدن داشته باشد، کاهش سطح قند خون است. این مشکل نقش موثری در کنترل سطح قند خون افراد به ویژه بیماران دیابتی دارد. با این کار بسیاری از عوارض ناشی از این بیماری کاهش می یابد.

چربی خون را با استفاده از سبوس چند غله بین استار کنترل کنید

اگر سطح کلسترول و چربی خون شما بالا است، می توانید از خواص این محصولات برای کنترل و تعادل آنها در بدن استفاده کنید. مراقب باشید اگر چربی خون بالا باشد مشکلات و بیماری های زیادی سراغتان می آید.

به عنوان مثال، سطح چربی خون بالا می تواند یکی از مهم ترین علل حملات قلبی باشد. با مصرف سبوس چند غله دکتر بیز به راحتی می توانید کلسترول خون را کنترل کنید و نقش مهمی در پیشگیری از بیماری های قلبی داشته باشید.

نقش سبوس چند غله بین استار در بهبود فعالیت غدد

 

با توجه به مقادیر بالای پروتئین، چربی و کربوهیدرات موجود در سبوس چند غله، می توان آن را منبعی عالی برای تولید ترشحات غدد مختلف دانست. علاوه بر این، ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این محصول ممکن است در کاهش التهاب احتمالی غدد نقش داشته باشد.

نتیجه

سبوس چند غله بین استار دکتر بیز یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و می توانید با خرید آن از خواص شگفت انگیزی برای سلامت بدن خود بهره مند شوید. این محصول حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مغذی است و می تواند به عنوان یک داروی طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.

سفیر بیز یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید سبوس چند غله بین استار را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. فروشگاه اینترنتی سفیربیز به مشتریان خود این امکان را می دهد که با چند کلیک ساده محصول را درب منزل تحویل گرفته و از خریدی متفاوت لذت ببرند.