در یورو ۲۰۲۴ با این افراد حرف بزنی کارت می‌گیری!

در یورو ۲۰۲۴ فقط کاپیتان تیم‌ها می‌توانند با داور درباره تصمیماتش صحبت کنند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ طبق اطلاعاتی که یوفا در مورد قوانین تورنمنت پیش رو به تیم‌ها داده است، هر بازیکنی بجز کاپیتان تیم با داور در مورد تصمیماتش صحبت کند، جریمه خواهد شد.

به نقل از ورزش سه این تصمیم پس از آن گرفته شد که بازیکنان زیادی در زمین به داور اعتراض می‌کردند که موجب از بین رفتن تمرکز او و همچنین اتلاف شدن زمان بازی می‌شد. به همین دلیل قرار است تنها کاپیتان‌ها وظیفه صحبت با داور را به عهده داشته باشند.

بر اساس اعلام تلگراف، به داوران گفته شده که آنها می‌توانند به غیر از کاپیتان‌ها، هر کدام از بازیکنان دیگر را که برای اعتراض به آنها نزدیک شدند، با کارت زرد جریمه کنند.

روز گذشته همچنین یک تغییر کلیدی در VAR هم اعلام شد که هواداران از آن استقبال زیادی کردند. بر اساس تغییر گفته‌شده قرار است در این تورنمنت برای اولین بار هر صحنه‌ای که تصمیم‌گیری درباره آن ‏به ‏VAR‏ ‏سپرده شود بعد از اعلام رای داور به صورت مفصل برای ‏تماشاچی‌ها و بیننده‌های تلویزیونی توضیح داده شود.

یوفا قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ اعتراضات به داوران را به کمترین حد ممکن برساند تا از این طریق از آنها حمایت کند. انتظار می‌رود با شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ تغییرات مهمی در قوانین داوری و VAR اعمال شود.

۲۵۷ ۲۵۱