صدیقی: می‌خواهیم آینده ووشو را تضمین کنیم/ میزبانی مسابقات کوراش از منظر دیپلماسی بین‌المللی مهم بود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با جوانگرایی در تیم‌های ملی قصد داریم آینده ووشو را تضمین کنیم.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزاارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ امیر صدیقی درباره عملکرد کاروان ووشوی ایران در رقابت‌های بریکس روسیه اظهار داشت: نتیجه برای ما خوب بود. با توجه به اینکه تیم ملی خودش را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کند، بازی‌های بریکس فرصت خوبی بود تا برخی ووشوکاران جوان را بسنجیم و تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم. ما با ۱۸ ورزشکار ۲۵ مدال رنگارنگ کسب کردیم که این عملکرد شایسته احترام است.

شخصاً به این تیم خیلی خوشبین هستیم ، وی افزود: برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو این است که به کمک کادرفنی تیم ملی و مربیان بازیکن ساز، به جوان‌ترها میدان بدهیم تا آینده ووشو را تضمین کنیم. شخصاً به این تیم خیلی خوشبین هستیم و ان‌شاءالله یک نسل قوی در راه خواهد بود.

رئیس فدراسیون ووشو درباره اینکه آیا سال شلوغی که شروع کرده او را خسته کرده است، گفت: برنامه‌های فراوانی را از ابتدای سال داشتیم و کمی خسته شدم، اما وقتی نتیجه کار خوب باشد خستگی از تن آدم خارج می‌شود. دو رویداد بین‌المللی بزرگ کوراش در اسفراین و تهران میزبانی کردیم که از نظر دیپلماسی بین‌المللی و فنی مهم بود.

جوانان ما باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند ، وی ادامه داد: انتخابی جام جهانی را داشتیم و یک اردوی مشترک در چین برگزار کردیم. مسابقات روسیه هم که به تازگی تمام شده و باید تیم‌های مردان و بانوان را آماده رقابت‌های قهرمانی آسیا کنیم. جام‌های جهانی تالو و ساندا و بازی‌های داخل سالن آسیا هم در پیش است.

صدیقی درخصوص زمان آغاز اردوی تیم ووشوی جوانان خاطرنشان کرد: پس از رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان، اردو‌ها را برگزار می‌کنیم. جوانان ما برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شوند تا ان‌شاءالله بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.