قلعه نویی: در گروه سختی قرار گرفته ایم + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که قطر قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا و ازبکستان در آن حضور دارند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از مراسم قرعه کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا گفت: خوشحالم با نتایج خوبی که بدست آوردیم در سید یک قرار گرفتیم. در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که قطر قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا در آن حضور دارد.

او ادامه داد: ازبکستان جزو قدرت‌های جدید آسیا است. امارات نیز با سرمایه گذاری هایش می‌خواهد قدرتش گذشته اش را بازیابی کند، اما ما هم ایران هستیم و حتما سعی خواهیم کرد با بازی‌ها و نتایج خوب به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. نتایج جام ملت‌های اروپا نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این باعث شده است فوتبال تیم‌ها به هم نزدیک بشود.

او گفت: متاسفانه برخی کارشناسی‌ها دلایل فنی ندارد. من از همه کارشناسان می‌خواهم کمک کنند اما برخی کارشناسان دور از فوتبال بوده‌اند و گاهی هم حب و بغض دارند. امیر قلعه‌نویی مهمان است، به تیم ملی کمک کنید. در تیم ملی باز است، بیایید کمک کنید. تریبون را به کسانی بدهید که دلسوز ایران هستند نه اینکه به دنبال تسویه حساب شخصی باشند.