تماس درویش با گولسیانی؛ چراغ سبز برای ماندن ستاره گرجستانی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ستاره سرخپوشان حاضر در یورو ۲۰۲۴ گفتگوی تلفنی داشت و مقرر شد بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی گرجستان درباره ادامه همکاری، مذاکره داشته باشند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: گئورگی گولسیانی بعد از درخشش در پرسپولیس در دو فصل قبل بود که به تیم ملی کشورش راه یافت و سه گانه قهرمانی را هم به دست آورد.
ادامه بازی‌های خوب او با پیراهن پرسپولیس، به تحکیم موقعیتش در تیم ملی گرجستان و حضور در جام ملت‌های اروپا انجامید و چهارشنبه شب نیز با حضور در ترکیب اصلی، نقش به سزایی در بازی سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی پرتغال و یاران رونالدو داشت که به صعود گرجستان منجر شد.
رضا درویش امروز به همین مناسبت برای این که جویای حال گولسیانی شود و موفقیت او و تیم ملی کشورش را تبریک بگوید، گفتگوی تصویری برقرار کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در این ارتباط تلفنی گفت: باعث خوشحالی و افتخار ما است که شما در جام ملت‌های اروپا حضور دارید و در این رقابت‌ها ستاره می‌شوید. این نشان می‌دهد که پرسپولیس بازیکنان بین‌المللی در اختیار دارد.

گولسیانی نیز ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه، از تجربه بازی مقابل رونالدو با پیراهن پرسپولیس گفت و عنوان کرد که این موضوع را شب گذشته نیز در جریان بازی به رونالدو گفته است.

درویش ضمن تبریک به گولسیانی آرزو کرد تیم ملی گرجستان در ادامه رقابتها هم موفق باشد و ابراز امیدواری کرد گولسیانی هم با سلامت کامل مسابقات را به پایان برساند.

درویش در ارتباط با مذاکره با این بازیکن برای عقد قرارداد جدید اظهار داشت: در حال حاضر ذهن و تمرکز گولسیانی روی بازی‌های جام ملت‌ها است. نمی‌خواهیم به این مساله لطمه بخورد. بعد از پایان بازی‌های ملی، صحبت خواهیم کرد. به او گفتم همدیگر را تهران خواهیم دید که وی نیز عنوان کرد؛ با خانواده‌اش به تهران می‌آید.

۲۵۸ ۲۵۸