تاکید ویژه گاریدو؛ بیرانوند باید بماند!

خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس خواهان حفظ علیرضا بیرانوند شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تقریبا هر روز شایعات مختلفی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی به گوش می‌رسد. بیرانوند با تراکتور مذاکرات خوبی داشته و حتی توافق مالی هم با این باشگاه انجام داده است. با این وجود هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده و علیرضا هنوز به صورت رسمی بازیکن تراکتور محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای گذشته حتی شایعاتی در خصوص بازگشت بیرانوند به پرسپولیس هم شنیده شد و گفته شد که وحید امیری مثل سال گذشته در تلاش است با توجه به رابطه خوبی که با بیرانوند دارد، او را از رفتن به تراکتور پشیمان کند.

با انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس شاید معادلات مربوط به رفتن بیرانوند هم کاملا تغییر کند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از مدیران این باشگاه خواسته تا شرایط را برای ماندن بیرانوند در پرسپولیس فراهم کنند و این بازیکن را نگه دارند. با توجه به نیاز پرسپولیس به جذب چند بازیکن خارجی در پست های دیگر و محدودیت گرفتن بازیکن خارجی، باشگاه پرسپولیس عملا در صورت رفتن بیرانوند نمی‌تواند به گزینه خارجی فکر کند و سهمیه های باقی مانده خارجی اش را باید برای جذب بازیکن در پست های دیگر استفاده کند.

گاریدو با توجه به سبک بازی بیرانوند و بازی با پای بسیار خوب او می‌خواهد علیرضا بیرانوند را در تیمش نگه دارد. سرمربی اسپانیایی از طریق افراد مورد اعتمادش در ایران شناخت خوبی از بیرانوند دارد و به همین دلیل نمی‌خواهد گلر اول فوتبال ایران را به همین راحتی از دست بدهد.

۲۵۸ ۲۵۸