سرنوشت ۲ بازیکن پرسپولیس به هم گره خورد/ فقط یک نفر می‌ماند!

باشگاه پرسپولیس از بین علی نعمتی و فرشاد فرجی با یک نفر تمدید قرارداد می‌کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ علی نعمتی، فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی سه مدافع پرسپولیس هستند که در پایان فصل قبل قراردادشان به پایان رسیده و در لیست تمدیدی‌های باشگاه قرار دارند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:در این میان اگرچه خبرهایی از اردوی پرسپولیس در مورد مصدومیت کهنه گولسیانی و احتمال تمدید قرارداد نکردن با او شنیده می‌شد اما عملکرد درخشان این مدافع باتجربه در ترکیب تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ به خودی خود باعث شد تا رضا درویش در تماس تلفنی با گیورگی خواهان حضور او در ایران برای تمدید قرارداد شود.

به جز گولسیانی، علی نعمتی نیز بازیکنی بود که در لیست تمدیدی‌های باشگاه پرسپولیس حضور داشت اما به نظر می‌رسد چند پیشنهاد از سوی تیم‌های تراکتور و فولاد به نوعی نعمتی را برای تمدید قرارداد سختگیر کرده است. به گونه‌ای که او در مذاکرات چند روز اخیر خود با باشگاه پرسپولیس اول خواهان دریافت مطالباتش به صورت تمام و کمال شده است. اگرچه برنامه باشگاه پرسپولیس نیز همین بوده و قرار است بلافاصله پس از تمدید قرارداد با بازیکنان از جمله نعمتی طلب او را نیز بپردازد اما گویا نعمتی اول طلب پول کرده و به همین دلیل تمدید قرارداد با او به درازا کشیده است.

برهمین اساس خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که اگر علی نعمتی همچنان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید داشته باشد، باشگاه پرسپولیس با دیگر گزینه موجود در لیست به توافق رسیده و با فرشاد فرجی تمدید خواهد کرد.

۲۵۱ ۲۵۱