تصمیم جدید تراکتوری‌ها برای انتخاب سرمربی

محرم نویدکیا سه پیشنهاد ویژه دریافت کرده و هیچ بعید نیست او را فصل آینده روی نیمکت یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتری ببینیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ محرم نویدکیا یکی از مربیان نامداری است که هنوز تکلیف تیم فصل آینده‌اش را مشخص نکرده است. البته او علاقه‌مند است کارش را در رفسنجان ادامه دهد و شروط سنگینی را هم برای مدیران باشگاه نگذاشته است. به همین دلیل تا ۴۸ ساعت آینده اگر مسی‌ها بتوانند محرم را راضی کنند، او در این تیم خواهد ماند وگرنه به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت می‌دهد. آفرهایی که هرکدام جذابیت خاص خودشان را دارند!

به گزارش خبرورزشی، در کنار درخواست باشگاه گل گهر سیرجان که به صورت رسمی برای نویدکیا ارسال شده، دو تیم مدعی و پرطرفدار هم او را می‌خواهند؛ سپاهان و تراکتور. اولی که تیم دوران جوانی محرم است و حتی با وجود بروز اختلافاتی که منجر به جدایی وی از نیمکت اصفهانی‌ها شد، او هیچوقت بازگشت به خانه قدیمی‌اش را رد نمی‌کند. البته زردپوشان ابتدا باید تکلیف ژوزه مورایس را مشخص کنند اما اگر سرمربی پرتغالی قصد رفتن داشته باشد، کاپیتان و سرمربی سابق سپاهان گزینه نخست هدایت این تیم است.

از آن طرف تبریزی‌ها هم روز گذشته طی تماس با نویدکیا، شرایط حضور وی در تراکتور را جویا شده و از او خواسته‌اند درصورت موافقت برنامه‌هایش را برای مدیران باشگاه ارسال کند. سرمربی فصل قبل مس رفسنجان هنوز برای رفتن به تراکتور پاسخ نهایی را ارسال نکرده اما هیچ بعید نیست اگر تبریزی‌ها بخواهند با گزینه ایرانی فصل را شروع کنند و نویدکیا هم با مس به توافق نرسید، او را روی نیمکت پرشورها ببینیم.

۲۵۸ ۲۵۸